Jesper Klein og Je t'aime moi non plus - p~
Fra : sniper_Nolight

Dato : 24-03-07 19:45

Der synges bla. noget med 'hvor er de kartofler varme'

Hvad hedder den og hvor kan den evt. købes eller bare høres?

Tak.
--
sniper_Nolight

Fra : Esben I.

Dato : 25-03-07 01:13

sniper_Nolight wrote:
> Der synges bla. noget med 'hvor er de kartofler varme'
>
> Hvad hedder den og hvor kan den evt. købes eller bare høres?
>
> Tak.
"Je t'aimer osse dig" med Jytte Abildtrøm
mvh
Esben I.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 25-03-07 09:18

> "Je t'aimer osse dig" med Jytte Abildtrøm

Mange tak! Jeg vil se om den kan støves op på nogen måde.
--
sniper_Nolight

Fra : Jesper

Dato : 27-03-07 16:22

Nu ved jeg ikke om det er melodien eller teksten du er ude efter men
Jacob Hougaard og Claus Carlsen har også brugt melodien og tilsat en let
opkog af Peter Bellis Teddybear til sangen elefantdrengen - bare lige lidt
info

Doc

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 07-04-07 16:51

Det er muligt, at den også findes med Jytte Abildstrøm. Men jeg har den på
en LP med Klyderne med titlen: Kaptajn Klyde i Sneen - 2. del. Det er en
dobbelt lp som er optaget i 1979 i noget de kalder etablissement Lorry (Vist
nok der hvor tv2-lorry holder til nu på Frederiksberg i København) Jytte
Abildstrøms Riddesalen ligger vist også der i nærheden, så der kan da godt
være en sammenhæng.Jeg ved ikke om den er til at opdrive på cd.

Venlig hilsen
Mikael B. Mortensen