Et par reklame-sange...
Fra : Otto J

Dato : 24-03-07 01:23

Jeg har en bekendt der søger titlerne på et par sange fra reklamer: Den
nyeste Coca Cola reklame, og en Kohberg reklame for Feinsmecker. Jeg er ikke
selv med på hvilke reklamer der er tale om, så mere hjælp kan jeg desværre
ikke give... Nogen bud?

--
Mvh. Otto

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 24-03-07 02:18

"Otto J" <hifiotto@hotmail.com> enriched usenet with:

> [...]
> Jeg er ikke selv med på hvilke reklamer der er tale om, så mere hjælp
> kan jeg desværre ikke give... Nogen bud?

Feinschmecker-reklamen er:
Engelbert Humperdinck - Quando Quando Quando (Tell Me When)

Coca-Cola-reklamen kan være:
You Give A Little Love fra Bugsy Malone

Google is teh R0xx0rs

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Now playing: Jimi Hendrix - If Six was Nine

Fra : Otto J

Dato : 24-03-07 12:08

> Google is teh R0xx0rs

Jeg må være faldet af på den, jeg kunne ikke finde det... Tak for hjælpen!

Mvh. Otto