Troels trier (solo ) på cd ?
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 21-03-07 22:32

findes det ? jeg har lige siddet og kikket på google der kommer noget røde
mor op - fred være med dem , Hjemlig hygge var go og det var så det.

men Troels Trier kom faktisk med nogen rigtigt gode solo plader specielt
husker jeg kære Gurli - men kom de nogen sinde på cd ?

bedste hilsner
Bo MM

Fra : Fatter

Dato : 21-03-07 22:44

"Bo M. Mogensen" skrev

> [...]
>
> men Troels Trier kom faktisk med nogen rigtigt gode solo plader specielt
> husker jeg kære Gurli - men kom de nogen sinde på cd ?

www.cdskiven.dk

søge på troels trier der må du selv gøre.:)

Jeg kunne dog ikke se den plade du nævner her men der er en del skiver.

vh

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 21-03-07 23:08

Fatter wrote:
> "Bo M. Mogensen" skrev

> www.cdskiven.dk

Nahh du er genial :)
detsvære havde de kun 2 gode :
Lars Bjørnsstrædes Vindue + Sange Til Rosa
Format: CD
kr. 49,95

4 Trier Troels
Sange Til Rosa

begin 666 Spacer.gif
K1TE&.#EA`0`!`( ``/___P```"'Y! $`````+ `````!``$`0 ("1 $`.P``
`
end

begin 666 ICON_Sound.gif
M1TE&.#EA#@`.`+,+```#! `#`G"BVP\T2!]/6O___P``%6*8OF^AVBUBA@``
M`/___P```````````````"'Y! $```L`+ `````.``X`0 0W<,E)JU)(W)7J
MQ(C4<9ZD!"6E$$H)(DJAC"YRD+BG`*D)YZ,+`M;JT!8OQ6#&21Q!HIS%`.QY
#(@`[
`
end

Fra : Fatter

Dato : 21-03-07 23:39

"Bo M. Mogensen" <usnet1fjaerrnz-mig@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Nahh du er genial :)
> detsvære havde de kun 2 gode :

Efter et lyt er jeg helt enig. Læg mærke til at udgivelses-året for mange af
pladerne er angivet til 1998! (Reprint-året?)
Sådan er det gennemgående og det irriterer nørden lettere.:)

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 22-03-07 01:24

Fatter wrote:

> Efter et lyt er jeg helt enig.

jamen han lavede nogen rigtigt gode sole plader lige efter røde mor
om det med at blive far blive voksen at være menneske af sin samtid osv.

>Læg mærke til at udgivelses-året for
> mange af pladerne er angivet til 1998! (Reprint-året?)
> Sådan er det gennemgående og det irriterer nørden lettere.:)

Joooe men hvad betyder det i praksis ? Tror du de andre kys frøen + Gurli
osv også er kommet ?

hvis du eller anden kan finde en diskografi eller et slags opslags værk over
hans udgivelser vil jeg være taknemlig :)

Fra : Fatter

Dato : 22-03-07 06:52

"Bo M. Mogensen"

> jamen han lavede nogen rigtigt gode sole plader lige efter røde mor
> om det med at blive far blive voksen at være menneske af sin samtid osv.

> Joooe men hvad betyder det i praksis ?

Kan bedst forklares med et eks. Hvis en f.eks kan lide Thelonius Monk, så er
det ofte ikke uvæsentligt hvilken "besætning" der spiller med ham. Og hvis
man ikke kan huske pladetitel kan udgivelses-året være nyttigt. Små ting som
disse.
Læg mærke til Nørd.:)

nu tager du da pis på os. :)
www.troelstrier.dk

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 22-03-07 17:00

Fatter wrote:

ja det er jeg så ikke :/

> nu tager du da pis på os. :)
> www.troelstrier.dk

ja ok - jeg havde fundet siden men jeg stranded på forsiden og troede
egentligt bare det var en side og hans skide malerier
( kaotisk side jeg mener relevante ting skal springe i øjnene og ikke noget
man skal lede efter )
men jow jow nu har jeg fundet jeg skal bruge :)
og han har lavet det i frames :)
nå her var den :
http://www.troelstrier.dk/diskografi/diskografi_main.htm

hvis man tager live pladen med så er der 7 der er værd at eje.
Kære Gurli og dukke huset er de bedste !

Det er altså mærkeligt hvad der sker så laver han
en massse skkiver sammen med rebecca bruel og det går helt op i hat og
briller og det er sgu ellers gode hver for sig.

Mv.
BO MM

Fra : Fatter

Dato : 23-03-07 09:20

"Bo M. Mogensen" skrev

> Fatter wrote:

Hej igen

> [...]
> noget man skal lede efter )
> men jow jow nu har jeg fundet jeg skal bruge :)

Enig.Den side er ikke ret indbydende.
Nøgleord kan være mainpage, menu eller forside.
Men jeg troede du jokede siden du nu ved så meget om Troels Trier. Så er det
let at tro at du kendte hans web-side.
Hvis det _var_ en spøg er det lige mig.:)

> hvis man tager live pladen med så er der 7 der er værd at eje.

I den dur syntes jeg det er med en del kunstnere og bands,
af forskellige årsager. Jeg syntes de eneste Gasolin-plader der er værd at
eje er de sidste 3 de lavede, og så måske Gasolin' Live som en klassik
live-plade, men selv den glimter kun i perioder.

Hvad skete der?

vh Fatter

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 28-03-07 08:01

"Fatter" <delete@this.dk> skrev i en meddelelse

> Hej igen

Heyy :)
beklager det sene svar - men her kommer det

> Enig.Den side er ikke ret indbydende.
> Nøgleord kan være mainpage, menu eller forside.

ja ja .... det er sådan også godt nok men problemet er at man skal lede på
siden efter ting der gerne skal springe i øjnene

> Men jeg troede du jokkede siden du nu ved så meget om Troels Trier. Så er
> det let at tro at du kendte hans web-side.
> Hvis det _var_ en spøg er det lige mig.:)

beklager :)

> [...]
> eje er de sidste 3 de lavede, og så måske Gasolin' Live som en klassik
> live-plade, men selv den glimter kun i perioder.

bestemt har lige købt den sorte boks

> Hvad skete der?

jeg ved det ikke jeg tror slet og ret han mistede inspirationen der skete et
eller andet mærkeligt som jeg tidligere har skrevet i mellem 82 og 84 hvor
den ene store kunstner efter den anden gik ned med flaget - David Bowie var
forgangs mand for samenbrudet med den forbandede : lets dance