Filmquiz!
Fra : Peter \(8450\)

Dato : 25-03-07 10:00

Hej!

Jeg fik tilsendt denne fra en ven den anden dag, og synes den er helt vildt
fed. Brugte omkring 2 timer på at rive mig selv i håret og prøve på at
genkende filmene. Tror ikke den har været postet i gruppen før?

http://www.vesterbro24.dk/filmquiz.xls

Hvor mange rigtige kan i få?

--
Mvh.
Peter Bak

Fra : Mads

Dato : 25-03-07 11:04

On Sun, 25 Mar 2007 10:59:36 +0200, "Peter \(8450\)"
<usenet@vesterbro24.invalid> wrote:

> [...]
>fed. Brugte omkring 2 timer på at rive mig selv i håret og prøve på at
>genkende filmene. Tror ikke den har været postet i gruppen før?

100%
Alle svarene er vist når jeg åbner den, så det er jo nemt nok.
Ku du ikke lige have nulstillet den?

Fra : Brian Hansen

Dato : 25-03-07 11:22

Mads skrev i en meddelelse:

> 100%
> Alle svarene er vist når jeg åbner den, så det er jo nemt nok.
> Ku du ikke lige have nulstillet den?

lol...

--
M.v.h

Brian Hansen

Fra : Peter \(8450\)

Dato : 25-03-07 11:48

Hahaha, fik måske oploadet den forkerte så, sorry

Der ligger en tom nu...

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 25-03-07 14:45

Tror billederne kommer her inde fra http://www.filmwise.com

De har sådan en ugen invisible quiz

--
-The Baptizer
www.moviescreenshot.com

Fra : Ukendt

Dato : 15-04-07 22:22

"Peter \(8450\)" <usenet@vesterbro24.invalid> wrote in

> [...]
> vildt fed. Brugte omkring 2 timer på at rive mig selv i håret og prøve
> på at genkende filmene. Tror ikke den har været postet i gruppen før?

Lige nu døjer jeg med 41 rigtige, men der skal nok komme flere... men den
er svær, synes jeg - p.... flot lavet i øvrigt.

//Casper

P.S. kunne dog godt tænke mig at se en "facitliste" til den...

Fra : Mr. D

Dato : 15-04-07 22:56

"Casper" <smokehat> skrev i en meddelelse
> "Peter \(8450\)" <usenet@vesterbro24.invalid> wrote in
>
> Lige nu døjer jeg med 41 rigtige, men der skal nok komme flere... men den
> er svær, synes jeg - p.... flot lavet i øvrigt.

Jeg kender svaret på nr. 60

simon

Fra : Thomas

Dato : 17-04-07 16:59

Jeg har facitlisten, men det kan øjensynligt ikke lade sig gøre at vedhæfte
en fil (.doc) i denne gruppe :(

Fra : Holst

Dato : 17-04-07 18:04

Thomas wrote:

> Jeg har facitlisten, men det kan øjensynligt ikke lade sig gøre at vedhæfte
> en fil (.doc) i denne gruppe :(

Nej, du kan kun sende binære filer i news:dk.binaer, så post din
facitliste der og nævn her, at du har postet den der. Det er den
sædvanlige fremgangsmåde, når man vil poste binære filer.

Fra : Thomas

Dato : 17-04-07 18:17

Tak for hjælpen.
Nu ligger facitlisten så på news:dk.binaer med emnet "Filmquiz - FacitListe"

Thomas

Fra : Holst

Dato : 17-04-07 18:29

Thomas wrote:

> Tak for hjælpen.
> Nu ligger facitlisten så på news:dk.binaer med emnet "Filmquiz - FacitListe"

Ja, det er jo meget godt - du glemte bare at vedhæfte

Fra : Thomas

Dato : 17-04-07 18:44

Nu, så ! :s
Thomas