Barcelona - Bilbao?
Fra : TK

Dato : 31-03-07 08:50

Hej Gruppe
Vi en familie på fire (heraf to børn på 12 og 18) , der har planlagt at
feriere i Nordspanien i år - et område, vi aldrig har været i før.
Vi flyver til og fra Barcelona og har lejet en bil for små tre uger. Vi vil:
1) gerne bruge den første uges tid på noget strandagtig ferie - fx i et
mobilhome på en god campingplads i nærheden af Barcelona.
2) derefter bruge bilen og køre tværs over landet. Et konkret mål undervejs
er Bilbao, hvor vi gerne vil se Guggenheim-museet - og så vil vi
selvfølgelig gerne se noget Spanien undervejs.

Jeg vil gerne høre råd og erfaringer om:
1) Er det til at finde overnatning i området uden at have bestilt på forhånd
hjemmefra?
2) Er der ting, man bør se i området - ting, man ikke må snyde sig selv for
etc?

Råd modtages med tak!
vh. Tommy

Fra : TK

Dato : 31-03-07 08:54

Jeg skulle selvfølgelig have skrevet, at turen ligger fra 1. juli og små tre
uger frem.

Fra : Ulvir

Dato : 31-03-07 09:48