Natteliv i Goa - hvor
Fra : Laskedyret

Dato : 31-03-07 07:28

hejsa
Vi er fem gutter som flyver fra Delhi til goa på mandag, og vi skal
lige have besluttet hvor i Goa vi skal bo. Er der en bydel (Nord/Syd),
hvor der eksempelvis er flere unge mennnesker end andre steder og hvad
med natklubber ligger de et specielt sted eller spredt ud over det
hele. jeg kan forstå, at feriestederne i Syd mest skulle være for
familier er det korrekt.

Tak for hjælpen

Jesper

Fra : Bjarne

Dato : 31-03-07 08:37

Laskedyret skrev:
> [...]
> med natklubber ligger de et specielt sted eller spredt ud over det
> hele. jeg kan forstå, at feriestederne i Syd mest skulle være for

Du kan måske prøve http://www.goablog.org/
http://www.goa-travel-tourism.com/

(Det er nogle af de steder vi har været godt nok på jagt efter det
modsatte af det du søger - steder med fred og ro og kultur på en rejse i
regntiden)

Bjarne

Fra : Coppi

Dato : 31-03-07 15:48

Hej.

Nu har vi aldrig været til det vilde natteliv, men jeg TROR det sted du skal
finde i Goa er Baga, hvis der i det hele taget er noget på den her tid af
året.

coppi

Fra : ;o\)-max-

Dato : 01-04-07 03:44

"Laskedyret"
[...]

Calangute til Baga strækningen, men det er efterhånden blevet
de småfedes drikke klub - de vilde partys er flyttet nord og
syd på, men men kun i sæsonen, hvor musikken drøner 24t
i døgnet - Goa vil være totalt stille nu.

I Panaji og den lokale strand er de lokale unge ved at lægge
strutskørterne og de nypudsede sko på hylden, men tror i
skal til Mumbai, Delhi, Bangalore eller nogle af de andre
storbyer, hvis det skal være international standart.. Fra Panaji
kan i let tage enten nord eller syd, så tjek med de folk i møder
om der er gang i noget, busser og taxi, det er billigt..

Folk der er i Indien længere tid er så småt futtet op i bjergene
i det nordligste Indien og kommer nok først til Goa igen okt-nov.
Flere og flere dropper Goa helt og tager til Kerala, Tamil Nadu
og andre steder.. -max-

Fra : jens

Dato : 01-04-07 09:38

"-max-" <max@bamarzone.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> i det nordligste Indien og kommer nok først til Goa igen okt-nov.
> Flere og flere dropper Goa helt og tager til Kerala, Tamil Nadu

Det lyder da mærkeligt at det kun er de småfede
som nu sidder og hygger sig og drikker lidt
Hvorfor er der ikke nogen almindelige mennesker

Fra : ;o\)-max-

Dato : 01-04-07 09:50

"jens"

> Det lyder da mærkeligt at det kun er de småfede
> som nu sidder og hygger sig og drikker lidt
> Hvorfor er der ikke nogen almindelige mennesker

Det er vidst ikke hvad jeg har skrevet..o))-max-