Grand Canyon - panorama-udsigt på glasplad~
Fra : skand

Dato : 30-03-07 21:32

Kære NG

Skulle vi være så heldige at der var nogen her i NG som kan hjælpe med
links til emne. Vi har set en kort udsendelse på TV2 for ca. 2-3 uger
siden, men ved ikke hvor, men tror det var Grand Canyon USA. Vi har
ikke kunnet finde noget på nettet.

På forhånd tak
/Søren

Fra : Bjarne

Dato : 30-03-07 21:40

skand skrev:
> [...]
> links til emne. Vi har set en kort udsendelse på TV2 for ca. 2-3 uger
> siden, men ved ikke hvor, men tror det var Grand Canyon USA. Vi har

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article285932.ece

Bjarne

Fra : Holst

Dato : 30-03-07 21:47

skand wrote:

> [...]
> links til emne. Vi har set en kort udsendelse på TV2 for ca. 2-3 uger
> siden, men ved ikke hvor, men tror det var Grand Canyon USA. Vi har

Jeg tror, det var Ekstra Bladet, der i dag havde et indlæg derom på
hjemmesiden.

Fra : Kim Schulz

Dato : 30-03-07 21:56

On 30 Mar 2007 13:31:46 -0700
"skand" <sorenkandersen@gmail.com> wrote:

> [...]
> links til emne. Vi har set en kort udsendelse på TV2 for ca. 2-3 uger
> siden, men ved ikke hvor, men tror det var Grand Canyon USA. Vi har

Der er ellers tons af sider som skriver om det på nettet. Det hedder
Grand Canyon Skywalk:
http://www.grandcanyonskywalk.com/home.html
http://www.destinationgrandcanyon.com/skywalk.html

Det er forøvrigt afsindigt dyrt at prøve og de første reviews jeg har
læst af det har sagt at det 1. minut er det fedt og derefter er det
bare som at se ud over "the canyon".

--
Kim

Fra : Stig Nielsen

Dato : 31-03-07 09:42

"Kim Schulz" <kim@schulz.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

>Det er forøvrigt afsindigt dyrt at prøve og de første reviews jeg har
>læst af det har sagt at det 1. minut er det fedt og derefter er det

Jeg ville ikke bruge tid på at besøge den selvom pengene ryger i lommerne på
hulapaierne.

Der er stadig intet som at gå en tur ned i "hullet" eller besøge nogle af de
andre points ved GC Village.

Stig

Fra : skand

Dato : 31-03-07 21:21