Findes der overhovedet lavprisselskaber ti~
Fra : Bjarne

Dato : 30-03-07 14:24

Det billigste vi har fundet er indtil nu Sterling eller Alitalia til
knap et par tusind.

vh
Bjarne

Fra : Mogens Vester

Dato : 30-03-07 16:53

Ryan Air flyver til Pisa, det er ikke voldsomt langt væk fra Firenze.
mvh
Mogens

Fra : Bjarne

Dato : 30-03-07 20:06

Mogens Vester skrev:
> Ryan Air flyver til Pisa, det er ikke voldsomt langt væk fra Firenze.
> mvh
> Mogens

Tak for forslaget.
Det er faktisk meget billigt, men desværre nok knap så bekvemt i sidste
ende for man kommer til Pisa omkring midnat, og første futtog til
Firenze kører næste morgen.
Men hvis man orker, er det utvivlsomt billigere, for togbilletten koster
sikkert mindre end de 1000 kr. som flyet er billigere end Sterling.

vh

Bjarne

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 31-03-07 15:08

Hej Bjarne!
Hvad med at kombinere en ferie i Ferenze med en ferie i Pisa? Her er en side
om Pisa
http://www.in-italia.dk/textc_579.asp?gclid=CM6nmfb5_ooCFRtdQAodzwpEFQ
Mvh. Jesper

Fra : Bjarne

Dato : 31-03-07 15:08

Jesper Pedersen skrev:
> Hej Bjarne!
> Hvad med at kombinere en ferie i Ferenze med en ferie i Pisa? Her er en side
> [...]

Hej Jesper.

Jotak, det er skam under overvejelse.
Nu skal Firenze lige være en realitet først, og så kunne det godt være
en ide at komme til Pisa ved midnat, tage et par nætter og så futtog til
Firenze.

Bjarne

Fra : Lau

Dato : 31-03-07 22:38

Hej
Konen og jeg har lige været i Pisa og Firenze
Ankom kl 23.55 i Pisa
Taxa til hotel Verdi - fundet på nettet - 2 overnatninger
1 dag i Pisa er nok!
Tog til Firenze pris 5,2 euro - tid 1 time og 10 min
6 overnatninger i Firenze - fed by
Vi boede her: http://www.florencehousing.it/6.html
til 65 euro/nat - en lille central beliggende 2 vær lejlighed med bad,
køkken og vaskemaskine. Alt kan nåes i gå-afstand. (Og vi gik mellem 8 og 11
timer hver dag!)
Skulle det blive valget, så hils Lorenzo fra mig - alt virkede og der var
pænt og rent.
Husk dog at Firenze larmer om natten - ikke et problem for mig, men konen
måtte bruge ørepropper.

God tur
vh
Lau