Frankfurt/Bruxelles
Fra : ;o\)-max-

Dato : 30-03-07 12:27

Måske nogen ved, hvordan det er med at hoppe på et fly
fra een af de nævnte lufthavne til København, vil det være
uforholdsmæssigt dyrt, at booke på første bedste ude fra
lufthavnen. Er det meget billigere at forud bestille over nettet,
det skal bare være en enkelt billet.. Paris, London (Heathrow)
er også muligheder, men det kan vel næppe svare sig..

Grunden er, jeg kan få en fornuftig enkelt (halv pris) fra Asien
til een af de ovenstående byer - Tak for tips.. -max-

Fra : Bjarne

Dato : 30-03-07 13:05

-max- skrev:
> [...]
>
> Grunden er, jeg kan få en fornuftig enkelt (halv pris) fra Asien
> til een af de ovenstående byer - Tak for tips.. -max-

Fordelen ved Frankfurt er, at du kan tillade dig at tage chancen og
satse på et ICE-tog mod Hamburg eller nattog til København, hvis
flybilletten her-og-nu koster ½ månedsløn.

Bjarne

Fra : ;o\)-max-

Dato : 30-03-07 13:16

"Bjarne"

> Fordelen ved Frankfurt er, at du kan tillade dig at tage chancen og satse på et ICE-tog
> mod Hamburg eller nattog til København, hvis flybilletten her-og-nu koster ½ månedsløn.
>
> Bjarne

Tak for den ide troede bare togpriser var oppe i noget nær flypriser,
men sidder lige og kigger på flybillet og Frankfurt ser ud til at være
billigst, så er spørgsmålet bare om jeg kan hoppe på det første og
bedste, eller om det er smart at booke den til 500kr der dukker op.

Sjovt forøvrigt, i perioden har Thai direkte retur Cph-Bkk-Cph
billigere end jeg kan købe en enkelt her ude fra, hvorfor skal det
være så kringlet ) -max-

Fra : Bjarne

Dato : 30-03-07 14:20

-max- skrev:
> [...]
> billigst, så er spørgsmålet bare om jeg kan hoppe på det første og
> bedste, eller om det er smart at booke den til 500kr der dukker op.

Forskellen er - endnu da - at togbilletten ikke lejlighedsvis stiger fra
800 til 25.000 kroner.

Bjarne

Fra : ;o\)-max-

Dato : 30-03-07 15:09