En jordomrejse koster...?
Fra : pinkfloydhomer@gmail~

Dato : 29-03-07 22:47

Nu ved jeg godt at det naturligvis kan gøres på mange måder, men er
der nogen her som selv har prøvet en jordomrejse og kan sige hvad det
endte med at koste?

/David

Fra : Nicolai

Dato : 30-03-07 06:16

>Nu ved jeg godt at det naturligvis kan gøres på mange måder, men er
>der nogen her som selv har prøvet en jordomrejse og kan sige hvad det
>endte med at koste?

Vi gav 22k for 10 flyrejser i 3 måneder. Derudover lommepenge alt efter
formåen.

Fra : Ulvir

Dato : 30-03-07 13:54

Nicolai wrote:

> Vi gav 22k for 10 flyrejser i 3 måneder. Derudover lommepenge alt
> efter formåen.

Boede I i lufthavne eller på fly? Var det så 11.000kr.- pr. person? Eller 22
køer til sammen? Rejseselskab eller ej? Øst-Vest? Omvendt?

Fra : Nicolai

Dato : 30-03-07 22:07

> Boede I i lufthavne eller på fly? Var det så 11.000kr.- pr. person? Eller
> 22
> køer til sammen? Rejseselskab eller ej? Øst-Vest? Omvendt?

22 pr. person + logi

Kilroy

Mod vest

Fra : Fl. Baumann

Dato : 30-03-07 14:22

<pinkfloydhomer@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Do´h der, on the dark side:

Tre "´Round the world tickets" med Staralliance max. 28.000
nautic miles og min. fire start/landinger på turen kostede i snit
13.000 kr. pr. snude. Mellemlandinger tæller ikke med i max.
længde og min. start/landinger.

Se mere her:
http://www.staralliance.com/en/travellers/fare_products/round_the_world_fare.html

Landinger i Ft. Lauderdale, New Orleans, Tokyo, Ha Noi, Istanbul
og København, billeje i US, hoteller, mad, forlystelser, Japan
Rail Pass (købt hjemmefra) ture, entre, trekking, lokal fly, osv.
osv. i to måneder kostede omkring 90.000 kr. hvor af de ca.
40.000 kr. gik til flyvningen.

Det var i 04, så du skal nok lægge lidt til.
Regn med at du ikke kan gøre det for under en tusse om dagen pr.
to personer, og så er der ikke regnet ekstra luksus med ind.

se her: http://zillyink.dk/Rejse_2004.htm
--

Fl. Baumann