Ægypten-sommer
Fra : Finn Andersen

Dato : 27-03-07 07:05

hej Gruppe

Jeg overvejer en tur til Sharm el Sheikh i Ægypten i starten af juli for at
snorkle i Det Røde Hav
Vi ved godt at der er varmt på denne tid, men er der for varmt på denne tid
??
Hvad med vores "tegninger" er der noget der man skal være opmærksom på ?
Hotellet er Royal Rojana ved Sharks Bay, er der nogen der kender det ??

Jeg håber at der nogen der har nogle erfaringer de vil dele

på forhånd tak for svarene

Finn

Fra : Steen Johansen

Dato : 27-03-07 08:46

"Finn Andersen" <fa@valtorindustri.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hotellet er Royal Rojana ved Sharks Bay, er der nogen der kender det ??
>
> Jeg håber at der nogen der har nogle erfaringer de vil dele

Jeg har nogle venner der var der for 2 år siden den sidste uge i juli og
første i august, de havde meget svært ved at klare varmen, de var stort set
ikke ude den sidste uge
MvH Steen

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 27-03-07 15:33

Hej Finn!
På denne side
http://www.dmi.dk/dmi/index/verden/verdensvejr.htm?country=Aegypten kan du
finde oplysninger om vejret forskellige steder i Ægypten.
På denne side http://rejser.dk.msn.com/verdensvejr?wa=wsignin1.0 kan du
finde vejret for Ægypten ved at klikke dig frem på kortet.
Mvh. Jesper

Fra : Clevin

Dato : 27-03-07 22:17

Finn Andersen wrote:

> Jeg håber at der nogen der har nogle erfaringer de vil dele

Hej Finn,

Vi var der for et par år siden i starten af juli - og både min kæreste
og jeg synes det var alt for varmt - man bliver simpelthen så sløv af
det! Så tag afsted i foråret eller efteråret i stedet for

Mvh Clevin

Fra : Nina

Dato : 28-03-07 21:15

Hej

Jeg har selv lige booket krydstogt på Nilen og en uge i Sharm El Sheik
gennem atlantisrejser. De sagde, at gennemsnitstemperaturen var 39 grader -
så jeg glæder mig over aircondition på både båd og hotel.

- Nina