Istanbul - Transport fra Lufthavn til cent~
Fra : Arne Poulsen

Dato : 26-03-07 09:50

Hej.
Jeg skal flyve til Istanbul søndag d. 1 april. og glæder mig. Jeg lander om
natten i den nye lufthavn Sabiha klokken. 0235. Så vidt jeg kan se ligger
lufthavnen på Asien siden, - ca. 50 km. fra centrum. Er der nogle af jer
berejste, der ved hvorledes man billigt kommer fra Lufthavnen til
hotelområdet i den gamle bydel. Går der Dolmus om natten? eller går der alm.
busser?. evt. ned til havnene ved Harem eller Uskudar, så man kan sejle over
til Eminönu. Jeg er nok klar over man kan tage taxi hele vejen, men det
bliver sikkert kostbart, idet man jo så skal over broen. På forhånd tak for
oplysninger.
Med venlig hilsen
Arne Poulsen

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 26-03-07 16:40

Hej Arne!
Du har ret i at det bliver dyrt med taxi udfra hvad denne hjemmeside
http://www.sgairport.com/havaalani/eng/start.asp viser. Håber, at
hjemmesiden, som jeg gav dig et link til, kan være dig til hjælp.
Mvh. Jesper

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 26-03-07 18:14

Hej Arne!
Hvorfor flyver du ikke til den gamle lufthavn i Istanbul, som hedder
Atatürk?
Mvh. Jesper

Fra : Arne Poulsen

Dato : 26-03-07 21:18

"Jesper Pedersen" <jesperp04@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Arne!
> Hvorfor flyver du ikke til den gamle lufthavn i Istanbul, som hedder
> Atatürk?
> Mvh. Jesper

Hej

Tak for begge dine svar. Jeg har kigget lidt på linket til Sahiba Gökcen
Airport, men det ser desværre ud til at der ikke kører busser om natten,
hvilket jeg nok havde en fornemmelse af.
Håbede der måske var en der havde været i samme situation og kender stedet.
Hvorfor jeg ikke vælger Atatürk lufthavnen, som ligger tæt på centrum. Ja
sagen er jo at jeg flyver med German Wings, og de lander kun i den nye
lufthavn Sahiba Gökcen.

Med venlig hilsen
Arne