Skal man vente med at bestille flybillet?
Fra : Bjarne

Dato : 25-03-07 09:44

Det drejer sig om en rejse fra Louisiana til Hamburg/Billund/København
afrejse ca. 10.6. og tilbage ca. 10.7.

Tilsyneladende er det komplet umuligt at komme ret meget ned under 1200
$, mens det en måned tidligere ville kunne gøres 500 $ billigere.

Skal vi regne med, at prisen skyldes højsæson for rejser til Europa og
herefter kun vil stige, eller er der en chance for billigere priser,
hvis vi venter lidt?

vh

Bjarne

Fra : Ulvir

Dato : 25-03-07 10:49

Bjarne wrote:

> Skal vi regne med, at prisen skyldes højsæson for rejser til Europa og
> herefter kun vil stige, eller er der en chance for billigere priser,
> hvis vi venter lidt?

Juni, Juli, August = Høje priser..
..

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 25-03-07 14:05

Bjarne wrote:

> Skal vi regne med, at prisen skyldes højsæson for rejser til Europa og
> herefter kun vil stige, eller er der en chance for billigere priser,
> hvis vi venter lidt?

Min erfaring er:
Jo tidligere man kan bestille billetten, jo billigere.

Mvh. Jørgen

--
http://www.aktiveforbrugere.dk/

Fra : Lars Ehlers

Dato : 25-03-07 17:07

On Sun, 25 Mar 2007 10:43:30 +0200, Bjarne <netmolotow@varmpost.com>
wrote:

> [...]
>
>Skal vi regne med, at prisen skyldes højsæson for rejser til Europa og
>herefter kun vil stige, eller er der en chance for billigere priser,

Som andre har nævnt, så er det højsæson i juni og juli, så der er
næppe chance for at priserne falder. Og de $1200 passer meget godt
med, hvad jeg plejer at give for turen fra Californien til Danmark og
tilbage igen i sommersæsonen.

--
Lars Ehlers

Fra : Bjarne

Dato : 25-03-07 17:21

Lars Ehlers skrev:

> [...]
> næppe chance for at priserne falder. Og de $1200 passer meget godt
> med, hvad jeg plejer at give for turen fra Californien til Danmark og

Tak til alle.
Jamen så gælder det jo om at få truffet en beslutning i en fart om det
skal være eller ej.
Det lader til, at det går galt med priserne omkring den 15.5.
vh
Bjarne