Flere kernel panik ting efter 10.49
Fra : tom

Dato : 29-03-07 11:28

Jeg oplever at min maskine har det med at gå i kernel panic..
Har - så vidt huskes - ikke rigigt installeret noget efter 10.49..
der er tale om en bærbar g4 1.67 med 1GB ram..

I den forbindelse..
kan det "betale sig" at slette alt, og starte forfra.. eg, installere
originalt sys og så ellers hente de programmer jeg har installeret på
dette system med CCC eller migration ass..??
Tom

Fra : Morten Lind

Dato : 29-03-07 11:44

tom <spam@bam.dk> wrote:

> [...]
> originalt sys og så ellers hente de programmer jeg har installeret på
> dette system med CCC eller migration ass..??

Fjern overflødigt tilbehør - reparer disktilladelser, og så hedder det
Mac OS X, 10.4.9

Det kan _altid_ betale sig at formatere og geninstallere, men lad være
at geninstallere kloner, og lad være at benytte overførselsassistent.

Så får du jo dine fejl med, ikke sandt?

Hvis det er alvorligt, booter du din Mac fra systemDVD´en og benytter
diskværktøjet derfra.

M.

Fra : tom

Dato : 29-03-07 20:21

On 2007-03-29 12:44:25 +0200, info@for-ogefternavn.dk (Morten Lind) said:

> [...]
>
> Så får du jo dine fejl med, ikke sandt?
>
> Hvis det er alvorligt, booter du din Mac fra systemDVD´en og benytter

Tak.. det er ikke så alvorligt endnu..
Tror at jeg håber på det bedste og venter på 10.5
Tom