Dialog ignorer tråd
Fra : Leonard

Dato : 30-03-07 13:25

Hvordan får jeg en genvejstast til at ignore hele tråden i Dialog?
Når jeg trykker I bliver den enkelte meddelelse og dem under den
ignoreret, men jeg vil gerne ignore hele tråden.

--
Leonard
http://leonard.dk/

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-03-07 14:06

Leonard skrev:

> Hvordan får jeg en genvejstast til at ignore hele tråden i Dialog?
> Når jeg trykker I bliver den enkelte meddelelse og dem under den
> ignoreret, men jeg vil gerne ignore hele tråden.

Du kan sætte dialog op til at ignorere hele tråden når du trykker
I, Men jeg synes at der er rart at kunne slukke for en undertråd
uden at det går ud over hele tråden. Derfor har jeg lavet det så
Ctrl-I slukker for hele tråden. Det kræver brugen af et script.

Hvis du er uvant med at lave scripts til Dialog, kan du prøve at
læse denne her side:

   http://bertel.lundhansen.dk/dialog/dialog.php?page=scripting

Det script jeg benytter, er meget enkelt:

Program FullIgnore;
Begin
ADo('CollapseThread');
ADo('Ignore');
End.

Når det er skrevet ind og kompileret, kan man tilknytte en
genvej, og der har jeg som sagt brugt Ctrl-I.

--
Bertel

Fra : Leonard

Dato : 30-03-07 14:18

On Fri, 30 Mar 2007 15:06:13 +0200, Bertel Lund Hansen wrote:

> Derfor har jeg lavet det så
> Ctrl-I slukker for hele tråden. Det kræver brugen af et script.

Tak, jeg har givet den genvejstasten J, men det er jo frit hvad man selv
synes er bedst.

--
Leonard
http://leonard.dk/