grafikkort i laptops - tests?
Fra : Peter T.

Dato : 30-03-07 19:21

Jeg lurer lidt på at købe en mere eller mindre tilfældig bærbar. Men jeg
kan ikke rigtig finde nogle performancetests på grafikkortene i disse, da
jeg er interesseret i at vide hvor meget ydelse der egentlig er i feks. et
nvidia 6200-onboard kort (svjh det hedder) og gerne målt i forhold til løse
grafikkort ala nvidia 6600, 6800 osv..
Jeg ved godt at jeg nok næppe skal forvente det vilde, hvis grafikkortet
deler ram med bundkortet. Men kender I til sider med sådanne tests? Bla.
Tomshardware og Anandtech har umiddelbart ikke sådanne tests.

--
Australien findes ikke!!! Det kontinent
er en løgn ligesom månelandingerne!!!

Fra : Bjarne K.

Dato : 03-04-07 10:19

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> wrote in message
> [...]
> deler ram med bundkortet. Men kender I til sider med sådanne tests? Bla.
> Tomshardware og Anandtech har umiddelbart ikke sådanne tests.

Prøv eventuelt
http://www.notebookcheck.net/Mobile-Graphics-Cards-Benchmark-List.844.0.html

Bjarne K.

Fra : Peter T.

Dato : 03-04-07 10:50

Bjarne K. udviste en rettidig omhu og skrev:

> Prøv eventuelt
> http://www.notebookcheck.net/Mobile-Graphics-Cards-Benchmark-List.844.0
> .html

Tak. Og den er endda opdateret med de nyeste kort. Super.

--
Australien er et kæmpe mediestunt!!