Kan man køre både VGA og DVI på engang??
Fra : Ukendt

Dato : 27-03-07 20:42

Hejsa

Jeg har et Geforce 7600GS (Tror nok det er et ASUS)

Er der ikke muligt at have både en skærm på VGA og DVI porten samtidig?

Nå mion computer starter op er der billed på dem begge! Men så snart den
komme ind i Windows (XPhome)
Så blive VGA skærmen sort!?

Nogen der ved hvad der kan gøres for at køre begge på engang, gerne bare som
"Clon"

Vh
Dan Nielsen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 27-03-07 21:14

"Dan Nielsen" <torskerogn_a_hotmail.com> crashed Echelon writing

> Nogen der ved hvad der kan gøres for at køre begge på engang, gerne
> bare som "Clon"

Kig i driveren for dit grafikkort, der vil du få mulighed for at sætte
indstillingerne for skærmen, hvor vidt du vil trække skrivebordet ud til 2
skærme, hvordan de er placeret i forhold til hinanden, individuel opløsning
samt om det blot skal være en klon.

--
Bjarke Andersen

Fra : Ukendt

Dato : 27-03-07 21:30

> [...]
> indstillingerne for skærmen, hvor vidt du vil trække skrivebordet ud til 2
> skærme, hvordan de er placeret i forhold til hinanden, individuel

Ja det har jeg prøve!
Men der kan den kun få "nr.2" skærm på S-video udgangen....

Dan

Fra : Tonni Madsen

Dato : 28-03-07 20:15

> Ja det har jeg prøve!
> Men der kan den kun få "nr.2" skærm på S-video udgangen....

har du prøvet at reinstallere driverne, for ellers er der noget galt med
kortet, for både DVI og VGA skal kunne køre samtidig, det er sådan jeg har
mine skærme til at køre nu...
Det tyder også på at windows ikke finder den anden skærm, siden du kun kan
vælge s-video...
Og når den virker under opstarten, må det være et driverproblem...
Jeg bruger forresten samtidig et program der hedder Ultramon, det giver dig
blandt andet en proceslinie på den anden skærm også, med de vinduer der er
åbne på den, det er virkelig en mangel i windows...

Tonni Madsen

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-07 12:19

1000 tak for jers hjælp!

Jeg har luret den! Var faktisk ikke min s-video jeg kunne men min anden
skærm! Skulle bare sætte opæøsningen ned, så kunne jeg se noget på den!

vh
Dan