Spyball alarm ?
Fra : Tim Hoffmann

Dato : 02-07-01 16:12

Hejsa

Jeg har overvejet om jeg skulle købe mig en alarm til min motorcykel.

Jeg har kigget på lidt forskellige hos Louis, men jeg har ikke hørt noget
godt/ondt om dem.
Men SpyBall, dem har jeg hørt lidt om.

hvis jeg nu køber sådan en til 27-2800kr, kan jeg så selv montere den på min
GS500E ? eller skal jeg regne med 1000kr til for montering ?

Er der fordele/ulemper ved såden en ?

Mvh
Tim

Fra : Leo Leopol

Dato : 02-07-01 21:58

Til de fleste cykler idag findes der et ledningsnet som kan købes ved siden
af til spyball.
jeg har en spyball på min cykel og jeg er glad for den og har aldrig haft
problemer med den, så den kan jeg godt anbefale...

Fra : Martin Koch

Dato : 02-07-01 22:21

> [...]
min
> GS500E ? eller skal jeg regne med 1000kr til for montering ?

Jeg købte en spyball til min GPX750R ... den var let at montere (tog et par
timer). Fin vejledning.
Efter min mening er det den rigtige investering til enhver MC.

/Martin

Fra : Jens U

Dato : 03-07-01 00:02

Tim Hoffmann skrev i meddelelsen ...
>Men SpyBall, dem har jeg hørt lidt om.
>
>hvis jeg nu køber sådan en til 27-2800kr, kan jeg så selv montere den på min
>GS500E ? eller skal jeg regne med 1000kr til for montering ?

Sagtens, hvis hænderne ikke vender helt forkert
Et multimeter, skævbidder, loddekolbe og krympeflex, så er du allerede godt i gang.

>Er der fordele/ulemper ved såden en ?
>

>Mvh
>Tim

For nu ikke alt skal være rosen rødt, så har roser også torne.
Vand og fugt er ikke Spyball's bedste side, så vurder stærkt hvor den skal placeres.

Søg i news, Spyball er blevet nævnt tidligere, men det et jo letter at spørge

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@studmc.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Tim Hoffmann

Dato : 03-07-01 08:38

>Sagtens, hvis hænderne ikke vender helt forkert
>Et multimeter, skævbidder, loddekolbe og krympeflex, så er du allerede godt
i gang.

Okay. Mine hænder vender godt nok lidt anderledes end så mange andre
Meeeen, så må min far bare i arbejdstøjet

Jeg tror sku jeg kaster mig ud i sådan en fyr.

>For nu ikke alt skal være rosen rødt, så har roser også torne.
>Vand og fugt er ikke Spyball's bedste side, så vurder stærkt hvor den skal
placeres.

hmm. Sjovt at de selv roser SpyBall fordi det er en støbt klods, og at den
dermed er vandtæt
Jeg ser om jeg kan finde et egnet sted.

>Søg i news, Spyball er blevet nævnt tidligere, men det et jo letter at
spørge
Ja, det fandt jeg ud af. Jeg fandt en del indlæg om at den IKKE var så
vandtæt igår aftes.

I skal have tak for hjælpen.

Mvh
Tim - GS500E med E-map