Outlook 2003 og Exchange 2003
Fra : Ukendt

Dato : 30-03-07 08:43

Hej.

Jeg er løbet tør for ideer!

Jeg vil gerne have videresendt mine emails til en ekstern adresse når jeg
skal på ferie.

Jeg har prøvet at lave en regel i Outlook klienten, men det virker ikke.
(Disse regler virker vel kun når klienten er åben?)

Så har jeg prøvet at lave den i Out of office assistant. Afsenderne får den
obligatoriske besked, men jeg får ikke deres mails?

Hvordan gør jeg det?

--
Med venlig campinghilsen
Erik Nielsen - Odense

Fra : Thomas Bøjstrup Joha~

Dato : 30-03-07 19:15

"Erik M. Nielsen" <admin på campingtips.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Så har jeg prøvet at lave den i Out of office assistant. Afsenderne får
> den obligatoriske besked, men jeg får ikke deres mails?

Det skal tillades at videre sende på server også, men kan ikke lige husk
hvor man gøre det

Thomas Johansen

Fra : Lars Klintholm

Dato : 30-03-07 20:43

Den 30 mar 2007 skrev Erik M. Nielsen i
dk.edb.programpakker.ms-office:

> Jeg har prøvet at lave en regel i Outlook klienten, men det virker
> ikke. (Disse regler virker vel kun når klienten er åben?)

Hvis du kører mod en Exhangeserver, virker reglerne uanset om klienten
er åben eller ej

> Så har jeg prøvet at lave den i Out of office assistant.
> Afsenderne får den obligatoriske besked, men jeg får ikke deres
> mails?

Hvis du melder dig Out of Office, får afsenderen den obligatoriske
besked, og du får stadig alle mails

Lars Klintholm