/ Forside / Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
FrontPage
#NavnPoint
molokyle 3730
bentjuul 3355
BjarneD 2776
dk 1515
emesen 1490
strarup 1480
catbody 1241
brokke44 1160
er_du_klog 1052
10  PARKENSS 1050
Fjern understregning i links
Fra : Kurt G


Dato : 29-03-07 10:56

Hvordan fjerner man understregningen på de links, man laver med almindelig
tekst?
Mvh Kurt



 
 
ThomasD \(dk\) (29-03-2007)
Kommentar
Fra : ThomasD \(dk\)


Dato : 29-03-07 11:03

Kurt G skrev

> Hvordan fjerner man understregningen på de links, man laver med
> almindelig tekst?
> Mvh Kurt

marker linket og klik på understregningsknappen i værktøjslinjen.
thomas
--
En smuk sang
http://www.meditationsferie.net/festsang/03%20Pista%203.wma
og lidt om sangerinden http://www.dansk-oss.com/malaga/leticia.htm


Kurt G (29-03-2007)
Kommentar
Fra : Kurt G


Dato : 29-03-07 11:32

"ThomasD (dk)" <thomasdue@12move.dk> skrev i en meddelelse
news:460b8ef3$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...
> Kurt G skrev
>
>> Hvordan fjerner man understregningen på de links, man laver med
>> almindelig tekst?
>> Mvh Kurt
>
> marker linket og klik på understregningsknappen i værktøjslinjen.
> thomas

Det kan jeg ikke få til at virke i min FP2000!
/Kurt



enkvinde (29-03-2007)
Kommentar
Fra : enkvinde


Dato : 29-03-07 11:37


"Kurt G" <kurt_g@guldbaek.net> skrev i en meddelelse
news:460b8d53$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...
> Hvordan fjerner man understregningen på de links, man laver med almindelig
> tekst?
> Mvh Kurt

Og hvis det skal gælde hele siden, så indsætter du flg. i din header
<style type="text/css"><!--
a { text-decoration: none }
-->
</style>

Hilsen Eva



Biker-Torben® (29-03-2007)
Kommentar
Fra : Biker-Torben®


Dato : 29-03-07 12:20

"Kurt G" <kurt_g@guldbaek.net> wrote in message
news:460b8d53$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...
> Hvordan fjerner man understregningen på de links, man laver med almindelig
> tekst?
> Mvh Kurt
>
Prøv også følgende (jeg har selv FP2003, men det ser vist lige sådan ud i
FP2000):

Marker teksten, der skal være et link
Højreklik og vælg Hyperlink
Klik på knappen "Style" (hedder sikkert Typografi i dansk version...)
Vælg Format + Font (Skrifttype)
Marker feltet "No text decoration" (Ingen tekstudsmykning)

--
Venlig hilsen
Torben



Kurt G (29-03-2007)
Kommentar
Fra : Kurt G


Dato : 29-03-07 14:11

"Biker-Torben®" <skriv_ikke_til_denne_mail@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:460ba0d9$0$52154$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> "Kurt G" <kurt_g@guldbaek.net> wrote in message
> news:460b8d53$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...
>> Hvordan fjerner man understregningen på de links, man laver med
>> almindelig tekst?
>> Mvh Kurt
>>
> Prøv også følgende (jeg har selv FP2003, men det ser vist lige sådan ud i
> FP2000):
>
> Marker teksten, der skal være et link
> Højreklik og vælg Hyperlink
> Klik på knappen "Style" (hedder sikkert Typografi i dansk version...)
> Vælg Format + Font (Skrifttype)
> Marker feltet "No text decoration" (Ingen tekstudsmykning)

Sådan et felt er der ikke.
Derimod er der '*Understreget', men den gør ingen forskel!
/Kurt



Børge Laursen (29-03-2007)
Kommentar
Fra : Børge Laursen


Dato : 29-03-07 17:29

"Kurt G" <kurt_g@guldbaek.net> skrev i en meddelelse
news:460b8d53$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...
> Hvordan fjerner man understregningen på de links, man laver med
> almindelig tekst?
> Mvh Kurt
>
>
Hvis du i f.eks. Word skriver en tekst, hvori indgår en e-mail adresse,
der normalt vises i blå skrift og understreget, kan du markere den blå
tekst (du må ikke klikke på e-mail adressen), men anbring cursoren bag
den blå skrift og marker selve e-mail adressen. Så klikker du på ikonet
for Understregning, (det sker der ikke noget synligt ved første gang,
men prøv at klikke igen (altså 2 gange)). Så forsvinder
understregningen.
Den blå skrift kan du også ændre ved at markere den og ændre farven (ved
hjælp af ikonet på værktøjslinien Tegning).
Håber denne "opskrift" dækker dit spørgsmål.

Mvh
Børge



Kurt G (29-03-2007)
Kommentar
Fra : Kurt G


Dato : 29-03-07 21:32

"Børge Laursen" <bk_laursen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:5PROh.41$_v.6@news.get2net.dk...
> "Kurt G" <kurt_g@guldbaek.net> skrev i en meddelelse
> news:460b8d53$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...
>> Hvordan fjerner man understregningen på de links, man laver med
>> almindelig tekst?
>> Mvh Kurt
>>
>>
> Hvis du i f.eks. Word skriver en tekst, hvori indgår en e-mail adresse,
> der normalt vises i blå skrift og understreget, kan du markere den blå
> tekst (du må ikke klikke på e-mail adressen), men anbring cursoren bag den
> blå skrift og marker selve e-mail adressen. Så klikker du på ikonet for
> Understregning, (det sker der ikke noget synligt ved første gang, men prøv
> at klikke igen (altså 2 gange)). Så forsvinder understregningen.
> Den blå skrift kan du også ændre ved at markere den og ændre farven (ved
> hjælp af ikonet på værktøjslinien Tegning).
> Håber denne "opskrift" dækker dit spørgsmål.
>
> Mvh
> Børge

Tak for svaret, men det er faktisk i FrontPage2000, jeg har brug for
funktionen.
Mvh Kurt



Kerim Ellentoft (29-03-2007)
Kommentar
Fra : Kerim Ellentoft


Dato : 29-03-07 23:26

"Kurt G" <kurt_g@guldbaek.net> skrev :

>Tak for svaret, men det er faktisk i FrontPage2000, jeg har brug for
>funktionen.

Og det nemmeste er, som en allerede har skrevet er at sætte

<style type="text/css">
a {text-decoration: none}
</style>

imellem <head> og </head>
i htmlvisning.

--
Kerim
»Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke modtages
af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«
(Sura 3, vers 87)

Allan Vebel (30-03-2007)
Kommentar
Fra : Allan Vebel


Dato : 30-03-07 01:46

Kerim Ellentoft skrev:

> Og det nemmeste er, som en allerede har skrevet
> er at sætte
>
> <style type="text/css">
> a {text-decoration: none}
> </style>

Ja, eller skrive funktionen ind i den allerede eksisterende
css-fil, så skal det kun rettes ét sted.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk



Kerim Ellentoft (30-03-2007)
Kommentar
Fra : Kerim Ellentoft


Dato : 30-03-07 05:33

"Allan Vebel" <spam@do.not> skrev :

>Ja, eller skrive funktionen ind i den allerede eksisterende
>css-fil, så skal det kun rettes ét sted.

Nu bruger spørgeren jo FP 2000, så det bruges jo næppe.

Derfor forekommer det mig. at det jeg svarede, at være det
nemmeste.

--
Kerim
»Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke modtages
af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«
(Sura 3, vers 87)

oz3lx,René (30-03-2007)
Kommentar
Fra : oz3lx,René


Dato : 30-03-07 10:00


"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse
news:1k4p03tjnbidqsktrlempvn5qd8sqomqgh@dtext.news.tele.dk...
> "Allan Vebel" <spam@do.not> skrev :
>
>>Ja, eller skrive funktionen ind i den allerede eksisterende
>>css-fil, så skal det kun rettes ét sted.
>
> Nu bruger spørgeren jo FP 2000, så det bruges jo næppe.
>
> Derfor forekommer det mig. at det jeg svarede, at være det
> nemmeste.
>
> --
> Kerim
> »Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke modtages
> af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«
> (Sura 3, vers 87)




Allan Vebel (30-03-2007)
Kommentar
Fra : Allan Vebel


Dato : 30-03-07 21:21

Kerim Ellentoft skrev:

> Nu bruger spørgeren jo FP 2000

Den kan da også bruge en css-fil.

> så det bruges jo næppe.

Hvorfor ikke?

> Derfor forekommer det mig. at det jeg svarede, at
> være det nemmeste.

Det nemmeste må vel være kun at rette ét sted hver
gang, i stedet for at rette i samtlige filer.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk



Kerim Ellentoft (31-03-2007)
Kommentar
Fra : Kerim Ellentoft


Dato : 31-03-07 00:14

"Allan Vebel" <spam@do.not> skrev :

>Det nemmeste må vel være kun at rette ét sted hver
>gang, i stedet for at rette i samtlige filer.

Jamen, så skriv dog et længere indlæg om, hvordan man laver en
cssfil og bruger den i forbindelse med en side, der bliver lavet
i Frontpage.

Det ville være et mere konstruktivt svar, når du ikke er tilfreds
med det svar, som jeg gav.

--
Kerim
»Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke modtages
af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«
(Sura 3, vers 87)

Allan Vebel (31-03-2007)
Kommentar
Fra : Allan Vebel


Dato : 31-03-07 02:43

Kerim Ellentoft skrev:

> Jamen, så skriv dog et længere indlæg om, hvordan
> man laver en cssfil og bruger den i forbindelse med
> en side, der bliver lavet i Frontpage.

Nå-nå, hvorfor den sure mine?

> Det ville være et mere konstruktivt svar, når du ikke er
> tilfreds med det svar, som jeg gav.

Jeg kom blot med et forslag til at gøre det nemmere
for frontpagebrugeren at rette i udseenet på mange
sider, fremfor at skulle ind i alle sider for at rette, er det
ikke konstruktivt?

Hvorfor er du pludselig sur over det? Vi har de sidste
7-8 år kunnet kommunikere fornuftigt sammen, og lige
pludselig skælder du mig ud for at komme med noget
fornuftuigt - jeg er er ikke helt med på hvad du vil?

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk



Kerim Ellentoft (31-03-2007)
Kommentar
Fra : Kerim Ellentoft


Dato : 31-03-07 12:29

"Allan Vebel" <spam@do.not> skrev :

>Hvorfor er du pludselig sur over det? Vi har de sidste
>7-8 år kunnet kommunikere fornuftigt sammen, og lige
>pludselig skælder du mig ud for at komme med noget
>fornuftuigt - jeg er er ikke helt med på hvad du vil?

Der er forskel på et svar, som jeg giver i FP-gruppen og på svar,
som jeg giver i de andre webdesigngrupper.

Når spørgeren bruger FP, så må man formode, at formatering,
farver, tekststørrelse osv. er lavet i FP med gammeldags koder
(især når det er FP 2000).

Dvs. skal et cssark bruges fornuftigt, så skal det hele laves om
og det kræver en længere forklaring og en større indsats af
spørgeren.

At linke til et eksternt cssark blot for at fjerne
understregningen er lige så omstændigt, som at have css i <head>.

--
Kerim
»Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke modtages
af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«
(Sura 3, vers 87)

Allan Vebel (01-04-2007)
Kommentar
Fra : Allan Vebel


Dato : 01-04-07 02:13

Kerim Ellentoft skrev:

> Når spørgeren bruger FP, så må man formode
> at formatering, farver, tekststørrelse osv. er lavet
> i FP med gammeldags koder (især når det er FP
> 2000).

Jamen, hvorfor ikke her introducere den moderne
måde at gøre det på, fremfor at forblive i de
gammeldags koder?

> Dvs. skal et cssark bruges fornuftigt, så skal det
> hele laves om og det kræver en længere forklaring
> og en større indsats af spørgeren.

Ja, og spørgeren og brugeren bliver mere tilfreds

> At linke til et eksternt cssark blot for at fjerne
> understregningen er lige så omstændigt, som at
> have css i <head>.

Ja, men det er jo netop grundlaget for at have al
formatering i css - hvorfor blive ved med at anbefale
gammeldags kode, når der er en bedre måde at gøre
det på?

Har du slet ikke tænkt på validering her?

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk



Kerim Ellentoft (01-04-2007)
Kommentar
Fra : Kerim Ellentoft


Dato : 01-04-07 10:13

"Allan Vebel" <spam@do.not> skrev :

>Ja, men det er jo netop grundlaget for at have al
>formatering i css - hvorfor blive ved med at anbefale
>gammeldags kode, når der er en bedre måde at gøre
>det på?

Fordi, det er en frontpagegruppe, så lad folk være i fred med at
bruge FP.

--
Kerim
»Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke modtages
af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«
(Sura 3, vers 87)

oz3lx,René (03-04-2007)
Kommentar
Fra : oz3lx,René


Dato : 03-04-07 07:29


"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse
news:kptu035k37em7e3b0ps0tj2s3n3vdb1jqs@dtext.news.tele.dk...
> "Allan Vebel" <spam@do.not> skrev :
>
>>Ja, men det er jo netop grundlaget for at have al
>>formatering i css - hvorfor blive ved med at anbefale
>>gammeldags kode, når der er en bedre måde at gøre
>>det på?
>
> Fordi, det er en frontpagegruppe, så lad folk være i fred med at
> bruge FP.
>
> --
> Kerim
> »Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke modtages
> af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«
> (Sura 3, vers 87)
ja ja ja millioner tror på gud, jesus, muhammed, allah og og havd de nu
hedder
og millioner tror på små grønne mars mænd men hvem har nogensinde set nogen
af ?? INGEN
og det er der heller aldrig nogen der kommer til.

og dem som mener at islam er den eneste og sande religion skulle have
stukket
en STOR, FED OG TYK amerikansk raket op i røven, hvor på der står :
FUCK MUHAMMED.

(René 1962, vers 1 og 2)
Ateist ikke troende



oz3lx,René (03-04-2007)
Kommentar
Fra : oz3lx,René


Dato : 03-04-07 07:29


"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse
news:j5hs035cc84bohqe9c63kth735i7sc1qbk@dtext.news.tele.dk...
> "Allan Vebel" <spam@do.not> skrev :
>
>>Hvorfor er du pludselig sur over det? Vi har de sidste
>>7-8 år kunnet kommunikere fornuftigt sammen, og lige
>>pludselig skælder du mig ud for at komme med noget
>>fornuftuigt - jeg er er ikke helt med på hvad du vil?
>
> Der er forskel på et svar, som jeg giver i FP-gruppen og på svar,
> som jeg giver i de andre webdesigngrupper.
>
> Når spørgeren bruger FP, så må man formode, at formatering,
> farver, tekststørrelse osv. er lavet i FP med gammeldags koder
> (især når det er FP 2000).
>
> Dvs. skal et cssark bruges fornuftigt, så skal det hele laves om
> og det kræver en længere forklaring og en større indsats af
> spørgeren.
>
> At linke til et eksternt cssark blot for at fjerne
> understregningen er lige så omstændigt, som at have css i <head>.
>
> --
> Kerim
> »Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke modtages
> af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«
> (Sura 3, vers 87)
ja ja ja millioner tror på gud, jesus, muhammed, allah og og havd de nu
hedder
og millioner tror på små grønne mars mænd men hvem har nogensinde set nogen
af ?? INGEN
og det er der heller aldrig nogen der kommer til.

og dem som mener at islam er den eneste og sande religion skulle have
stukket
en STOR, FED OG TYK amerikansk raket op i røven, hvor på der står :
FUCK MUHAMMED.

(René 1962, vers 1 og 2)
Ateist ikke troende



mc´eren (04-04-2007)
Kommentar
Fra : mc´eren


Dato : 04-04-07 20:22


"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse
news:j5hs035cc84bohqe9c63kth735i7sc1qbk@dtext.news.tele.dk...
> "Allan Vebel" <spam@do.not> skrev :
>
>>Hvorfor er du pludselig sur over det? Vi har de sidste
>>7-8 år kunnet kommunikere fornuftigt sammen, og lige
>>pludselig skælder du mig ud for at komme med noget
>>fornuftuigt - jeg er er ikke helt med på hvad du vil?
>
> Der er forskel på et svar, som jeg giver i FP-gruppen og på svar,
> som jeg giver i de andre webdesigngrupper.
>
> Når spørgeren bruger FP, så må man formode, at formatering,
> farver, tekststørrelse osv. er lavet i FP med gammeldags koder
> (især når det er FP 2000).
>
> Dvs. skal et cssark bruges fornuftigt, så skal det hele laves om
> og det kræver en længere forklaring og en større indsats af
> spørgeren.
>
> At linke til et eksternt cssark blot for at fjerne
> understregningen er lige så omstændigt, som at have css i <head>.
>
> --
> Kerim
> »Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke modtages
> af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«
> (Sura 3, vers 87)
ja ja ja millioner tror på gud, jesus, muhammed, allah og og havd de nu
hedder
og millioner tror på små grønne mars mænd men hvem har nogensinde set nogen
af ?? INGEN
og det er der heller aldrig nogen der kommer til.

og dem som mener at islam er den eneste og sande religion skulle have
stukket
en STOR, FED OG TYK amerikansk raket op i røven, hvor på der står :
FUCK MUHAMMED.

(René 1962, vers 1 og 2)
Ateist ikke troende



oz3lx,René (03-04-2007)
Kommentar
Fra : oz3lx,René


Dato : 03-04-07 07:29


"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse
news:496r03l2k6811v1dkdcvghe6jigmlal2s3@dtext.news.tele.dk...
> "Allan Vebel" <spam@do.not> skrev :
>
>>Det nemmeste må vel være kun at rette ét sted hver
>>gang, i stedet for at rette i samtlige filer.
>
> Jamen, så skriv dog et længere indlæg om, hvordan man laver en
> cssfil og bruger den i forbindelse med en side, der bliver lavet
> i Frontpage.
>
> Det ville være et mere konstruktivt svar, når du ikke er tilfreds
> med det svar, som jeg gav.
>
> --
> Kerim
> »Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke modtages
> af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«
> (Sura 3, vers 87)
ja ja ja millioner tror på gud, jesus, muhammed, allah og og havd de nu
hedder
og millioner tror på små grønne mars mænd men hvem har nogensinde set nogen
af ?? INGEN
og det er der heller aldrig nogen der kommer til.

og dem som mener at islam er den eneste og sande religion skulle have
stukket
en STOR, FED OG TYK amerikansk raket op i røven, hvor på der står :
FUCK MUHAMMED.

(René 1962, vers 1 og 2)
Ateist ikke troende



mc´eren (04-04-2007)
Kommentar
Fra : mc´eren


Dato : 04-04-07 20:22


"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse
news:496r03l2k6811v1dkdcvghe6jigmlal2s3@dtext.news.tele.dk...
> "Allan Vebel" <spam@do.not> skrev :
>
>>Det nemmeste må vel være kun at rette ét sted hver
>>gang, i stedet for at rette i samtlige filer.
>
> Jamen, så skriv dog et længere indlæg om, hvordan man laver en
> cssfil og bruger den i forbindelse med en side, der bliver lavet
> i Frontpage.
>
> Det ville være et mere konstruktivt svar, når du ikke er tilfreds
> med det svar, som jeg gav.
>
> --
> Kerim
> »Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke modtages
> af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«
> (Sura 3, vers 87)

ja ja ja millioner tror på gud, jesus, muhammed, allah og og havd de nu
hedder
og millioner tror på små grønne mars mænd men hvem har nogensinde set nogen
af ?? INGEN
og det er der heller aldrig nogen der kommer til.

og dem som mener at islam er den eneste og sande religion skulle have
stukket
en STOR, FED OG TYK amerikansk raket op i røven, hvor på der står :
FUCK MUHAMMED.

(René 1962, vers 1 og 2)
Ateist ikke troende



Ukendt (01-04-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 01-04-07 17:44

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> wrote in message
news:1k4p03tjnbidqsktrlempvn5qd8sqomqgh@dtext.news.tele.dk...
> "Allan Vebel" <spam@do.not> skrev :
>
>>Ja, eller skrive funktionen ind i den allerede eksisterende
>>css-fil, så skal det kun rettes ét sted.
>
> Nu bruger spørgeren jo FP 2000, så det bruges jo næppe.
>
> Derfor forekommer det mig. at det jeg svarede, at være det
> nemmeste.
>
Jeg synes det er fint at du hjælper til her i FrontPage gruppen, men
tilsyneladende har du ikke helt styr på hvad de enkelte FrontPage udgaver
rent faktisk kan. FP 2000 anvender CSS, kaldet typografiark. Så derfor er
rådet om at lave formatering via CSS FP 2000 er særdeles godt råd.

Man kan ovenikøbet gennemtvinge typografiarket på alle sine sider ved at
sætte prik ét sted. Men naturligvis skal typografiarket oprettes, hvilket
man får udmærket hjælp til i FPs hjælp.

mvh
Ulrik


Kerim Ellentoft (01-04-2007)
Kommentar
Fra : Kerim Ellentoft


Dato : 01-04-07 18:49

"Ulrik Friis" <ufj(snabela)get2net.dk> skrev :

>Jeg synes det er fint at du hjælper til her i FrontPage gruppen, men
>tilsyneladende har du ikke helt styr på hvad de enkelte FrontPage udgaver
>rent faktisk kan.

Hvis der er mogen kender til, hvordan man gør direkte i FP 2000,
hvorfor kommer de så ikke med anvisningen?

De par råd, der kom, virkede jo tilsyneladende ikke.

Og ja, jeg ved godt, at man kan lave css i i FP, men ikke
hvordan, og det er også mit indtryk, at ikke mange bruger sig af
det.

--
Kerim
»Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke modtages
af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«
(Sura 3, vers 87)

oz3lx,René (03-04-2007)
Kommentar
Fra : oz3lx,René


Dato : 03-04-07 07:29


"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse
news:80sv03he22626ojth1ma0q7rvn61vlb0fa@dtext.news.tele.dk...
> "Ulrik Friis" <ufj(snabela)get2net.dk> skrev :
>
>>Jeg synes det er fint at du hjælper til her i FrontPage gruppen, men
>>tilsyneladende har du ikke helt styr på hvad de enkelte FrontPage udgaver
>>rent faktisk kan.
>
> Hvis der er mogen kender til, hvordan man gør direkte i FP 2000,
> hvorfor kommer de så ikke med anvisningen?
>
> De par råd, der kom, virkede jo tilsyneladende ikke.
>
> Og ja, jeg ved godt, at man kan lave css i i FP, men ikke
> hvordan, og det er også mit indtryk, at ikke mange bruger sig af
> det.
>
> --
> Kerim
> »Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke modtages
> af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«
> (Sura 3, vers 87)
ja ja ja millioner tror på gud, jesus, muhammed, allah og og havd de nu
hedder
og millioner tror på små grønne mars mænd men hvem har nogensinde set nogen
af ?? INGEN
og det er der heller aldrig nogen der kommer til.

og dem som mener at islam er den eneste og sande religion skulle have
stukket
en STOR, FED OG TYK amerikansk raket op i røven, hvor på der står :
FUCK MUHAMMED.

(René 1962, vers 1 og 2)
Ateist ikke troende



Kurt G (04-04-2007)
Kommentar
Fra : Kurt G


Dato : 04-04-07 06:45

Det var ikke for at få den slags udgydelser, jeg spurgte!!! Lad dog folk
have deres religeon eller mangel på samme, i fred.
/Kurt

"Ulrik Friis" <ufj(snabela)get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:460fe152$0$90264$14726298@news.sunsite.dk...
> "Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> wrote in message
> news:1k4p03tjnbidqsktrlempvn5qd8sqomqgh@dtext.news.tele.dk...
>> "Allan Vebel" <spam@do.not> skrev :
>>
>>>Ja, eller skrive funktionen ind i den allerede eksisterende
>>>css-fil, så skal det kun rettes ét sted.
>>
>> Nu bruger spørgeren jo FP 2000, så det bruges jo næppe.
>>
>> Derfor forekommer det mig. at det jeg svarede, at være det
>> nemmeste.
>>
> Jeg synes det er fint at du hjælper til her i FrontPage gruppen, men
> tilsyneladende har du ikke helt styr på hvad de enkelte FrontPage udgaver
> rent faktisk kan. FP 2000 anvender CSS, kaldet typografiark. Så derfor er
> rådet om at lave formatering via CSS FP 2000 er særdeles godt råd.
>
> Man kan ovenikøbet gennemtvinge typografiarket på alle sine sider ved at
> sætte prik ét sted. Men naturligvis skal typografiarket oprettes, hvilket
> man får udmærket hjælp til i FPs hjælp.
>
> mvh
> Ulrik



oz3lx,René (30-03-2007)
Kommentar
Fra : oz3lx,René


Dato : 30-03-07 10:00


"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse
news:q2fo03tjhcithpc8q504o8alucoekffmo9@dtext.news.tele.dk...
> "Kurt G" <kurt_g@guldbaek.net> skrev :
>
>>Tak for svaret, men det er faktisk i FrontPage2000, jeg har brug for
>>funktionen.
>
> Og det nemmeste er, som en allerede har skrevet er at sætte
>
> <style type="text/css">
> a {text-decoration: none}
> </style>
>
> imellem <head> og </head>
> i htmlvisning.
>
> --
> Kerim
> »Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke modtages
> af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«
> (Sura 3, vers 87)
ja ja ja millioner tror på gud, jesus, muhammed, allah og og havd de nu
hedder
og millioner tror på små grønne mars mænd men hvem har nogensinde set nogen
af ?? INGEN
og det er der heller aldrig nogen der kommer til.

og dem som mener at islam er den eneste og sande religion skulle have
stukket
en STOR, FED OG TYK amerikansk raket op i røven, hvor på der står :
FUCK MUHAMMED.

(René 1962, vers 1 og 2)
Ateist ikke troende



Kurt G (31-03-2007)
Kommentar
Fra : Kurt G


Dato : 31-03-07 22:58

>>Tak for svaret, men det er faktisk i FrontPage2000, jeg har brug for
>>funktionen.
>
> Og det nemmeste er, som en allerede har skrevet er at sætte
>
> <style type="text/css">
> a {text-decoration: none}
> </style>
>
> imellem <head> og </head>
> i htmlvisning.
>
> --
> Kerim

Ja, det har jeg også gjort og det virkede!
Tak for hjælpen til jer alle.

Mvh Kurt



mc´eren (04-04-2007)
Kommentar
Fra : mc´eren


Dato : 04-04-07 20:21


"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse
news:q2fo03tjhcithpc8q504o8alucoekffmo9@dtext.news.tele.dk...
> "Kurt G" <kurt_g@guldbaek.net> skrev :
>
>>Tak for svaret, men det er faktisk i FrontPage2000, jeg har brug for
>>funktionen.
>
> Og det nemmeste er, som en allerede har skrevet er at sætte
>
> <style type="text/css">
> a {text-decoration: none}
> </style>
>
> imellem <head> og </head>
> i htmlvisning.
>
> --
> Kerim
> »Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke modtages
> af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«
> (Sura 3, vers 87)
ja ja ja millioner tror på gud, jesus, muhammed, allah og og havd de nu
hedder
og millioner tror på små grønne mars mænd men hvem har nogensinde set nogen
af ?? INGEN
og det er der heller aldrig nogen der kommer til.

og dem som mener at islam er den eneste og sande religion skulle have
stukket
en STOR, FED OG TYK amerikansk raket op i røven, hvor på der står :
FUCK MUHAMMED.

(René 1962, vers 1 og 2)
Ateist ikke troende



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408914
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste