kan ikke sende mail hos get2net
Fra : Johnni

Dato : 27-03-07 22:19

jeg er PC "føre" på min forældres pc som ikke kan sende mail´s ud
den køre med Xp pro. servis pak1 og de vigtige opdateringer og opkalds-modem
til get2net
problen: når man vil sende mail får man at vide at man uvented blev afbrudt
af serveren og en fejl kode som er meget generel (slog den op på google og
den dækker mange ting kan jeg læse på tons af indlæg)

Men den kan fint:
se alle hjemmesider
modtage mail´s

Har prøvet med support:
at rette de nye okt. ændringer til (som var rigtige)
at slette den gamle konto, og oprette en ny manuelt slavisk punkt for punkt
at slette igen og opsætte en ny via en fil fra get2net/(tele2)
at kort deaktivere antivirus (E Trost) imens man sender, virker ikke

så har jeg kun en ide til bage: at lægge c: drev ned og prøve med en anden
version XP, mun det hjælper eller er det get2net´s ansvar at ikke at blive
"smidt af"... Hvad syntes I?

Fra : Holst

Dato : 27-03-07 22:26

Johnni wrote:

> så har jeg kun en ide til bage: at lægge c: drev ned og prøve med en anden
> version XP, mun det hjælper eller er det get2net´s ansvar at ikke at blive
> "smidt af"... Hvad syntes I?

Prøv med et andet mailprogram.

Bruger du den rette SMTP-server?

Måske var det også værd at nævne fejlmeddelelsen - også selvom den var
meget generel. Der sidder måske nogen, der kan bruge den til et nyttigt
svar.

Fra : Johnni

Dato : 27-03-07 22:35

"Holst" <newsnov06@shelter.dk> skrev i meddelelsen

> Prøv med et andet mailprogram.
hmm. forslag?

> Bruger du den rette SMTP-server?
det svare supportén: ja til da vi gemmen gik hele kontoen

> Måske var det også værd at nævne fejlmeddelelsen - også selvom den var
> meget generel. Der sidder måske nogen, der kan bruge den til et nyttigt
> svar.

den kommer i morgen

Fra : Holst

Dato : 27-03-07 23:11

Johnni wrote:

> hmm. forslag?

Jeg bruger Thunderbird, og den virker fint for mig, men jeg bruger
selvfølgelig heller ikke Get2Net.

http://www.mozilla.com

Fra : Henning

Dato : 27-03-07 23:12

>hmm. forslag?

Tja, hvad bruger du nu?

Fra : Johnni

Dato : 27-03-07 23:47

"Henning" <no.mail@all.invalid> skrev i meddelelsen

> Tja, hvad bruger du nu?

nu skriver jeg fra min egen pc, en anden adresse end hvor problemet er. men
begge steder bruger jeg det indbygget email-program fra win. har normalt
ikke problemer, nå jo undtaget dem jeg selv får pillet mig til men det er jo
til at rette, men denne her nød er ikke lige til at knække

Fra : Allan Vebel

Dato : 28-03-07 02:34

Johnni skrev:

> afbrudt af serveren og en fejl

Har du husket at ændre de indstillinger der kom fra dem
i efteråret 2006?

http://www.editorial.tele2.dk/?page=privat_internet_adsl_support_andreemails_outlook&t2page=privat_internet_adsl_support_andreemails_outlook

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Johnni

Dato : 28-03-07 11:49

snip

> Har du husket at ændre de indstillinger der kom fra dem
> [...]

Ja det er det jeg kalder:
at rette de nye okt. ændringer til (som var rigtige)

jeg kender det link get2net postede det og er brugt som de beskriver,
endvidre for jeg haft fat i 4 forskældige support folk fra get2net og
gemmengået alle ting fra en ende af, mange sten er vendt og drejet

Fra : Johnni

Dato : 29-03-07 15:41

"Johnni" <johnnimn@anarki.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> version XP, mun det hjælper eller er det get2net´s ansvar at ikke at blive

Panikken er aflyst!
hvad jeg ikke vidst var: at jeg brugte det mail program der følger med
office pakken, og det yder get2net ikke support på (det spurte de 5 første
supportere ikke om), så jeg opsatte det mail program fra XP for at få
support, og hovsa så virker alt igen. De to programmer var opsat ENS.
tilbage sidder jeg og føler mig NARRET fordi to programmer fra samme firma
kan lave så mange sure miner.

Men jeg takker meget for intressen og folks spildte tid.
MVH Johnni