Word flytte tabel ned ?
Fra : Nospam3

Dato : 27-03-07 14:08

Jeg har oprettet et worddokument hvor jeg lavede en tabel aller
øverst. Denne er nu fyldt med en masse data.
Problemet er nu at jeg ikke kan placere tekst før denne tabel. jeg kan
simpelthen ikke placere markøren før tabellen og trykke på return.

Hvad gør jeg ?

Fra : Jan Kronsell

Dato : 27-03-07 14:16

"Nospam3" <AJensen22@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Placer markøren før teksten i den første celle. Vælg Tabel - Opdel tabel.

Jan

Fra : Nospam3

Dato : 27-03-07 14:37

Tak

Fra : Jan Kronsell

Dato : 28-03-07 10:07

> Tak

Velbekomme.

Jan

Fra : L.E.P.

Dato : 27-03-07 14:40

27 Mar 2007 06:07:55 -0700, skrev "Nospam3" <AJensen22@gmail.com> :

> [...]
>Problemet er nu at jeg ikke kan placere tekst før denne tabel. jeg kan
>simpelthen ikke placere markøren før tabellen og trykke på return.

Under Tabelegenskaber kan du angive hvor på siden tabellen skal være
placeret.

Eller hold musemarkøren ind i tabellen og flyt tabellen ved at trække
i den firkant der kommer frem øverst til venstre.

Hilsen Lars

Fra : Lars Klintholm

Dato : 27-03-07 20:47

Den 27 mar 2007 skrev Nospam3 i dk.edb.programpakker.ms-office:

> [...]
> Problemet er nu at jeg ikke kan placere tekst før denne tabel. jeg
> kan simpelthen ikke placere markøren før tabellen og trykke på

Tryk Ctrl+Home og derefter Enter (evt. et par gange)

Så kommer der nye linier oven over tabellen

Lars Klintholm