Boxknox
Fra : SørenFisker

Dato : 27-03-07 13:15

Håber dette er den rette gruppe?

www.BoxKnox.com

skulle være et sted, hvor man fx kan gemme sine koder, brugernavn, ID etc.
Det er nyt for mig. Mon der er nogen, der kender til BoxKnox og ved noget om
sikkerheden, hvis man anvender sitet?
Hilsen Søren

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 27-03-07 13:19

"SørenFisker" <vejlo@esenet.dk> writes:

>skulle være et sted, hvor man fx kan gemme sine koder, brugernavn, ID etc.
>Det er nyt for mig. Mon der er nogen, der kender til BoxKnox og ved noget om
>sikkerheden, hvis man anvender sitet?

Man udleverer ikke brugernavne og passwords til tredjepart. Uanset
firmaets ry og professionalisme, kan det senere blive overtaget
eller gå konkurs. I sidstnævnte tilfælde kan man forestille sig,
at der kan blive handlet med passwords for at dække underskuddet.

Jeg siger ikke, at det er nogle tvivlsomme folk, der driver det
nu. Men jeg ved heller ikke, om det modsatte er tilfældet.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Rado

Dato : 29-03-07 11:17

On Tue, 27 Mar 2007 12:19:04 +0000 (UTC), Klaus Ellegaard
<klausellegaard@msn.com> wrote:

> [...]
>
>Jeg siger ikke, at det er nogle tvivlsomme folk, der driver det
>nu. Men jeg ved heller ikke, om det modsatte er tilfældet.

Jeg ville heller ikke gøre det.

Desuden findes der masser af programmer der kan det samme, f.ex.

http://www.moonsoftware.com/pwagent.asp

--
Rado

"The obvious is that which is never seen
until someone expresses it simply."
- Christian Morgenstern