Norton virker kun en uge
Fra : Kim Schroeder

Dato : 27-03-07 00:01

Jeg har kørt med Norton Internet Security i 2006 og opdaterede via
nettet til version 2007 i slutningen af november.

Det har kørt upåklageligt indtil for en uge siden, hvor det skånselsløst
påstod, at programmet var udløbet (det var ikke længere muligt at
downloade nye opdateringer).

Kontaktede derefter telefonisk support, hvor en venlig svensker
sendte mig sidst nye version af programmet.
Problemet kunne opstå af flere ikke nærmere definerede årsager,
- men hvis jeg afinstallerede og geninstallerede ville problemet være løst.

Det var rigtigt - men nu en uge efter - har jeg været nødt til at
gentage øvelsen igen..

Er der andre, der har erfaringer i samme retning ?
Det kan da ikke være rigtigt, at man skal bruge en halv time hver
uge på at geninstallere programmet.

Kim

Kører XP og har ikke installeret nye programmer fornyligt - og
nej, jeg downloader ikke underlige ting - checker post serverside
inden download etc.

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-03-07 10:41

In news:460850a9$0$52101$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Kim Schroeder <nospamtome@myorange.dk> typed:
> [...]
>
> Kører XP og har ikke installeret nye programmer fornyligt - og
> nej, jeg downloader ikke underlige ting - checker post serverside

Jeg har også haft NIS i 1 år nu, og det er netop dit tilfælde der gør,
at jeg ikke har tænkt mig at opdatere eller opgradere den til 2007
versionen. Der har været adskillige indlæg der ligner dit, og jeg har
efterhånden besluttet at installere et andet program når mit udløber.

Jeg havde (inden NIS) gratisprogrammet Avast installeret, og der var
aldrig noget bøvl med det program, og det fangede adskillige vira i
den tid jeg havde det. Desuden synes jeg at Norton er urimeligt dyrt,
og deres kundeservice temmelig ringe. Det ved jeg fra min datter som
skrottede programmet efter ½ år, hvor hun forgæves havde prøvet at få
bare et minimum af support. Jeg fik NIS som gave til en fødselsdag, og
syntes derfor at jeg var nødt til at installere det, hvilket jeg
faktisk har fortrudt.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Jama

Dato : 28-03-07 10:51

> [...]
> minimum af support. Jeg fik NIS som gave til en fødselsdag, og syntes
> derfor at jeg var nødt til at installere det, hvilket jeg faktisk har

Som du selv skriver, er Norton ikke et program der er populært her. Det er
for stort, tager for meget plads og lægger sig Over Hele OSet, og så tager
det alt Magt, fra Brugeren. Man kan F.eks prøve AVG, som er et fint Gratis
program.
Mvh.
Jama

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 28-03-07 14:32

"Jama" <non-paed@c.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> Det er for stort, tager for meget plads og lægger sig Over Hele OSet,
> og så tager det alt Magt, fra Brugeren. Man kan F.eks prøve AVG, som

Hvem svarer du, Tove eller Kim?

--
Bjarke Andersen

Fra : Rea721

Dato : 28-03-07 22:08

"Bjarke Andersen" <bjarke.andersen@gmail.com> skrev i en
meddelelse news:Xns99019E0933F00bjoegdk@130.225.247.90

> Hvem svarer du, Tove eller Kim?

Ja hvad tror du selv??

Hvis du vil fortælle ham et eller andet, så gør det direkte istedet for alt
det der udenomssnak.

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende
skal overholde hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : Jama

Dato : 28-03-07 23:00

> [...]

tove

Som du selv skriver, er Norton ikke et program der er populært her.
jama

Så svært er det ikke.
Men svaret kan også bruges af den første også.
jama

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 29-03-07 07:53

> Så svært er det ikke.
> Men svaret kan også bruges af den første også.

Nej Jama, men som sagt før så bør du lære citat teknik.

Og nej jeg er hverken tidligere østtysker eller kommunist.

FUT: dk.admin.netikette

--
Bjarke Andersen