Outlook 2003 fryser ?
Fra : Nospam

Dato : 26-03-07 15:27

Jeg har desværre haft en virus på computeren.
Den er nu slettet med avg. Jeg har scannet efter med andre
virusprogrammer for at være ekstra sikker.
Det fungerer pånær Outlook 2003. Den kommer til opstartsbilledet.
Derefter fryser den.
Jeg har prøvet at reinstallere Outlook men det hjælper ikke.

Jeg tror derfor det er en fejl i Windows XP.

Nogen forslag ?

Fra : jopa

Dato : 26-03-07 16:32

"Nospam" <AJensen22@gmail.com> skrev i meddelelsen

Jeg tror derfor det er en fejl i Windows XP.

Nogen forslag ?

Installer windows igen så

--
Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : Søren Blom

Dato : 27-03-07 11:34

[...]

Jeg har engang oplevet noget tilsvarende dog uden at det skyldes en virus.
Når du starter Outlook, så prøv at lade computeren stå, uden at brug den
overhoved, så kommer den igang efter et stykke tid, der kan godt gå 15-20
minutter, hvor efter Outlook virker normalt igen.
Det var sådan jeg fik det til at virke her, at jeg så valgte at tage back-up
af PST filen m.m. for bagefter at geninstallere hele maskinen er en anden
historie, men prøv at give Outlook tid.

--
VH

Søren Blom