Hvad tør man afmarkere i start-op?
Fra : Mr. Mox

Dato : 25-03-07 11:52

Jeg er ikke helt klar over definitionen på "Start up", er det programmer
der automatisk bliver startet op og kører så snart der kommer strøm på
PC'en ????

Eller er det noget med at Skrivebordet fyldes med de ikoner/programmer
jeg ønsker lettere adgang til ??

Jeg må tilstå at jeg tilhører den slags brugere der gerne downloader
diverse programmer der bl.a. af Komputer anbefales til at rydde op i
alt, som f.eks. "CCleaner", eller nogen der skal kunne få maskinen til
at komme hurtigere igennem opstart f.eks. "Startup Inspector for Windows".

Når jeg så skal til at bruge dem er der nævnt rækkevis af programmer der
tilsyneladende er Unknown, Not Recommended, Not Required, Users Choise
og System Required, og så er jeg på Herrens mark!

Der er forresten slet ikke nævnt nogen som "System required" !!!

Jeg kan vel gætte på de der bruges i Systemet er "hellige", men resten
er jeg i tvivl om. Hvis man "spørger" hvad de repræsenterer står der om
de fleste at de ikke kendes og man bedes fortælle om ??

Jeg tror jeg skal bibeholde en "grøn vinkel" på Mailwasher og Avast mit
Labtec Keyboard,men resten kan man vel starte enten fra Ikoner på
skrivebordet eller "alle prorgrammer" i Start????

Anti-Virus programmerne må vel være det første der skal startes så de
kan fange "snavs" fra begyndelsen, eller hva'??

Jeg har nu kun "vinkler" i de tre ovennævnte programmer men jeg tør ikke
trykke på "Apply" før end jeg har hørt fra en venlig sjæl i dnne gruppe.

Mvh Mr. Mox