iWear kontaktlinser
Fra : Henrik Münster

Dato : 25-03-07 20:24

Jeg har lige skiftet til et andet mærke kontaktlinser. Da jeg havde
prøvet dem i ti dage og var tilfreds med dem, fik jeg hen hel pakke med
hjem og opdagede, at de hedder iWear. Det er jo sådan set meget
passende for en Macbruger
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Henrik

Dato : 25-03-07 21:32

On 2007-03-25 21:24:10 +0200, Henrik Münster <henrik@muenster.dk> said:

> [...]
> prøvet dem i ti dage og var tilfreds med dem, fik jeg hen hel pakke med
> hjem og opdagede, at de hedder iWear. Det er jo sådan set meget

Fik du modellen med FireWire for iSight

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 27-03-07 09:07

> [...]
> prøvet dem i ti dage og var tilfreds med dem, fik jeg hen hel pakke med
> hjem og opdagede, at de hedder iWear. Det er jo sådan set meget

Når man ser Mac'er alle vegne, er det så ikke tid til at gå til læge...?

Stig Leerbeck
--
www.simplesoft.dk - www.fileoffice.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 27-03-07 10:28

Stig Leerbeck <stigleerbeck@nypost.dk> wrote:

> Når man ser Mac'er alle vegne, er det så ikke tid til at gå til læge...?

Jeg trode ellers det var dem gamle med: "An Apple a day .... "

;)

/thomas

--
Thomas
Blog & Stuff: http://www.elements.dk/

Fra : Henrik Münster

Dato : 27-03-07 10:49

On 2007-03-27 11:27:32 +0200, thomas_lists@elements.dk (Thomas von
Hassel) said:

> Jeg trode ellers det var dem gamle med: "An Apple a day .... "

Den har ikke virket hjemme hos os.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster