Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Hvorfor hulan "hakker" nfs most wanted"...
Fra : Tonni Madsen

Dato : 25-03-07 20:51

Det der undrer mig er at spillet hakker ca 1,5 gange i sekundet, altså somom
det kører i ryk...
Jeg har Fraps kørende, og alt efter grafikinstilingerne ligger fps mellem
25-60 men stabilt, og "rykkene" ændrer sig ikke selvom jeg ændre
grafikinstillinger...
Nogen forslag

Mvh Tonni Madsen

Amd 64 3500+
2*512 ram
FX7900 GT
Win XP pro

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 26-03-07 14:30

On Sun, 25 Mar 2007 21:50:48 +0200, Tonni Madsen wrote:

> [...]
> Jeg har Fraps kørende, og alt efter grafikinstilingerne ligger fps mellem
> 25-60 men stabilt, og "rykkene" ændrer sig ikke selvom jeg ændre

Jeg har samme problem, dog oplever jeg ikke rykkene nær så tit.
På min Core 2 Duo maskine hjælper det at slå Speedstepping fra så prøv
evt at slå Cool'n'quiet fra på din AMD maskine, enten i BIOS eller ved
at vælge et andet "Power Scheme" under "Display > Screen Saver > Power
Options".

--
/Jesper

Mail sendt til afsenderadressen bliver ikke læst!
Brug news(at)jronline(punktum)dk ved direkte svar!

Fra : Tonni Madsen

Dato : 26-03-07 20:25

> [...]
> evt at slå Cool'n'quiet fra på din AMD maskine, enten i BIOS eller ved
> at vælge et andet "Power Scheme" under "Display > Screen Saver > Power

Ok, tak for svaret, det vil jeg lege lidt med...
Men jeg kikke senere se at min messanges havde gaflet 150mb ram, og godt 95%
cpu, så det hjalp at få kvalt den... *G*

Men tak for svaret
Tonni Madsen

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 04-05-07 20:39

Tonni Madsen wrote:

> [...]
> Men jeg kikke senere se at min messanges havde gaflet 150mb ram, og godt 95%
> cpu, så det hjalp at få kvalt den... *G*

Se også Tweakguides guide om spillet.
Problemet med at det hakker omtales og der gives flere forskellige løsninger.

http://www.tweakguides.com/NFSMW_1.html