grafikstörningar
Fra : svenmarcusson@bredba~

Dato : 25-03-07 14:19

Hejsan!
Jag har irriterande störningar.
Det blir randigt eller över hela skärmen då och då som är rosa.
Dessa störningar har jag haft sedan burken var nybyggd, har sedan dess
bytt både nätagg ( Hiper) och grafikkort ( Sapphire)
Är det nån inställning eller ett hårdvaruproblem?
Grafikkortet är ett nytt Sapphire radeon x1950 pro som får ström från
ett Hiper R580 ( 22A) på ett MSI neo4-fi moderkort, Corsair minnen.
HJÄLP

Fra : Tonni Madsen

Dato : 29-03-07 20:35

Humm... oplevede engang noget lignede, der var der bøjet et ben i stikket
til skærmen...

Tonni Madsen

Fra : svenmarcusson@bredba~

Dato : 30-03-07 06:15

On 29 Mar, 21:34, "Tonni Madsen" <Tonnimad...@privat.dk> wrote:
> Humm... oplevede engang noget lignede, der var der bøjet et ben i stikket
> til skærmen...
>
> Tonni Madsen

Tack för tipset, har nu kollat det och stiften är felfria.
Kan det vara skärmen i sig som har börjat ge upp eller att det är
något brott i kabeln?
Glömde att säga att jag kör med dvi-vga adapter.
Skärmen är trots allt några år nu.
Sven Marcusson