Kan vira lave koks i markeringsfunktioner?~
Fra : Mr. Mox

Dato : 24-03-07 17:39

Hvis jeg efter opstart af Thunderbird vil markere et brev lidt "nede" i
listen af modtagede brevebliver alle "ovenover" også markerede, som om
jeg trykkede på Control eller Skift-tasten. Det samme gør sig nu
gældende i Stifinder og selv i en tekst i Words. Hvis jeg markerer
første liniebliver alt markeret når jeg flytter cursoren ned.

MEN, hvis jeg slukker alt ned og lukker op igen, så virker det OK.

Har jeg fået en Virus eller hvad?

Mvh Mr. Mox

Fra : Martin Ploug

Dato : 24-03-07 18:39

Mr. Mox skrev:
> [...]
> første liniebliver alt markeret når jeg flytter cursoren ned.
>
> MEN, hvis jeg slukker alt ned og lukker op igen, så virker det OK.

Hej Mr. Mox

Jeg ved ikke, om det er vira, men jeg har selv oplevet at der pludseligt
er opstået sære
ting. Det har som regel løst det at køre en scanning med programmet
Spybot Search & Destroy og
derefter genstartet. Programmet hentes her: http://www.spybot.info

Hilsen Martin

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 24-03-07 18:38

"Mr. Mox" <jens.nyt@taulovnet.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> første liniebliver alt markeret når jeg flytter cursoren ned.
>
> MEN, hvis jeg slukker alt ned og lukker op igen, så virker det OK.

Handicap funktion

--
Bjarke Andersen

Fra : Stig Johansen

Dato : 25-03-07 04:49

Mr. Mox wrote:

> [...]
> første liniebliver alt markeret når jeg flytter cursoren ned.
>
> MEN, hvis jeg slukker alt ned og lukker op igen, så virker det OK.

Det lyder mere som et keyboard problem.
Det sker af og til for mig. Samtidig skifter alt+tab baglæns osv..
Hvis jeg trykker Ctrl + Shift + Caps Lock ned samtidig forsvinder problemet.
Keyboard: Trådløs Logitech.

Stig Johansen

Fra : Mr. Mox

Dato : 25-03-07 10:45

Stig Johansen skrev:

> [...]
> Det sker af og til for mig. Samtidig skifter alt+tab baglæns osv..
> Hvis jeg trykker Ctrl + Shift + Caps Lock ned samtidig forsvinder problemet.

Idag startede, alt op uden poblem jeg formoder at jeg så blot skulle
være glad. Men da jeg ikke ved hvad årsagen var til hverken problem
eller løsning, vil jeg skrive jeres venlige løsninger bag øre i fald o.s.v.

Den der med handicap funktion fra Bjarke fik jeg ikke lige, var det mig
du hentydede til???

Hilsen og tak Mr. Mox

Fra : Kurt Brixen

Dato : 25-03-07 13:15

On Sun, 25 Mar 2007 11:44:53 +0200, "Mr. Mox" <jens.nyt@taulovnet.dk> wrote:

>Den der med handicap funktion fra Bjarke fik jeg ikke lige, var det mig
>du hentydede til???

Kontrolpanel / Hjælp til handicappede - Se efter om der er slået noget til.

--

Venlig hilsen
Kurt Brixen