MacBook + PSU (MacBook) - Virker i USA?
Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 23-03-07 23:55

Hej,

Jeg skal et smut til USA snart og er i tvivl om min MacBook power
adapter nu kan finde ud af det med 110V der over?
Naturligvis skal der lige en konverter på så den kan gå i kontakterne,
men det er vel som med mobiler, kamera ol. at det ikke er noget problem,
at den kun får 110V ind? Den bruger jo ikke ret mange volte alligevel
(batteriet)

--
Kind Regards,

Thomas Løjmann Jørgensen
Branteviksgatan 30
214 41 Malmö
Sweden

Cell: +45 60 81 04 04
Home: +45 36 99 04 20 / +46 (0)40-693 11 12

http://lojmann.dk - Personal Homepage
http://nerdlab.se - Development & Hosting
http://freelance4u.dk - CV and references

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 24-03-07 00:17

Hej Thomas

Thomas Løjmann Jørgensen wrote:
> Jeg skal et smut til USA snart og er i tvivl om min MacBook power
> adapter nu kan finde ud af det med 110V der over?

Svjv. er alle nyere strømforsyninger til bærbare nu 100-240v/50-60hz, så
det burde ikke blive et problem, - men det står da på den?

> [...]
> men det er vel som med mobiler, kamera ol. at det ikke er noget problem,
> at den kun får 110V ind? Den bruger jo ikke ret mange volte alligevel

Nej, det er ikke et problem. Strømforsyningen skifter jo selv
indgangsspændingen, så den hele tiden giver den korrekte
udgangsspænding. - Adapter til US stik kan købes for en 20'er hos enhver
lavpriselektronik forretning...

mvh. Erik Richard

<erikrichard_NOSP@M_stofanet.dk> <http://www.nisus.com>
NisusWriter Express - The Future In Multilingual Textprocessing

Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 24-03-07 20:13

Erik Richard Sørensen wrote:

> [...]
> indgangsspændingen, så den hele tiden giver den korrekte
> udgangsspænding. - Adapter til US stik kan købes for en 20'er hos enhver

Burde nok have læst på den inden jeg spurgte her, den passer fint til
110V... Tak for svar Erik

Fra : Esben

Dato : 26-03-07 11:47

Thomas Løjmann Jørgensen <lojmann@lojmann.dk> wrote:

> Burde nok have læst på den inden jeg spurgte her, den passer fint til
> 110V... Tak for svar Erik

Den adapter du skal bruge er en fra Apple der passer direkte i
strømforsyningen - ligesom den du har nu...

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad