Hvilket stik er det?
Fra : Steen

Dato : 24-03-07 09:11

Bag på mit grafikkort, som er et: Asus RADEON X1600 XT/256 MB/ Silent
(EAX1600XT/SILE), sidder der et lille rundt PS2-lignende stik, men i stedet
for at pinnene/hullerne sidder i en rundkreds, sidder de i 3 vandrette
rækker med 2 øverst, 4 i midten og 3 nederst.

Jeg går ud fra, at det er TV-out stikket.

Hvad hedder dette stik, og hvad hedder det kabel, jeg skal bruge, for at
forbinde til et TV?

--
/Steen

Fra : Jørgen Knudsen

Dato : 24-03-07 10:39

Steen wrote:
> [...]
>
> Jeg går ud fra, at det er TV-out stikket.
>
> Hvad hedder dette stik, og hvad hedder det kabel, jeg skal bruge, for at

Det er sikkert et S-VHS stik.

Fra : Steen

Dato : 24-03-07 12:11

"Jørgen Knudsen" <en_skod@email.com> skrev i en meddelelse

> Det er sikkert et S-VHS stik.

Du mener et S-video stik? Nej, det er det ikke. Det er ikke magen til
S-video stikket på min S-VHS maskine (og andre steder)

S-Video stikket er magen til PS2-stikket.

Så jeg mangler stadig et svar.

/Steen

Fra : Steen

Dato : 24-03-07 13:42

"Steen" <steen@cutie.dkx> skrev i en meddelelse

> Så jeg mangler stadig et svar.

UPS, nu fandt jeg det kabel, som fulgte med kortet.

/Steen

Fra : Brian Lund

Dato : 27-03-07 08:03

> UPS, nu fandt jeg det kabel, som fulgte med kortet.

Der er vist både S-vide komposit og/eller måske også RGB i det samme stik!

Brian