Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
7900 GS AGP, XFX; feedback
Fra : MAT

Dato : 23-03-07 19:51

Nogen der har erfaring med/kendskab til dette AGP XFX nVidia GeForce 7900 GS
grafikkort http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=369449 til kr.
1.719,-?
Specielt XFX-kvalitet (versus andre bedre til prisen), service og
støjniveau.

Og hvorfor er AGP XFX nVidia GeForce 7900 GS billigere end AGP XFX nVidia
GeForce 7800 GS og 7800 GS Extreme? Sidstnævnte ses bl.a. her:

Fra : Tonni Madsen

Dato : 24-03-07 18:08

> Specielt XFX-kvalitet (versus andre bedre til prisen), service og
> støjniveau.

Jeg købte et XFX 7900 GT pcie til 1377,- for godt en måned siden... jeg er
godt tilfreds, ved ikke om den preformer godt eller skidt iforhold til andre
mærker, men kører fint, og OC med over 100 Mhz på både ram og kerne er ikke
noget problem...
MEN den larmer enormt! Jeg købte en Zalman Fatality køler med, den er dyrer
end andre zalman modeller, men den var tilgengæld på lager, så...
Med den på, sat på laveste blus, og fuld OC på kortet, har jeg ikke set
kernetemp over 63 grader i RIVAtuner, og mellem banerne i div spil når temp
at falde til 55-56 grader, så køleren forstår at hive varme ud af svinet...

Mvh Tonni Madsen