En mail jeg ikke kan slette
Fra : Mr. Mox

Dato : 23-03-07 17:54

Jeg her et stykke tid haft "et brev der ikke er læst" øverst i min
inboks i Thunderbird, men det ville ikke komme frem når jeg klikkede på
det. Og jeg kunne ikke se at jeg modtog noget i Mailwasher??

Jeg rullede så nedad igennem alle mine mail i indbakke. Og helt nede i
bunden fandt jeg denne besynderlige dims, der sikkert er en Spam , Virus
eller en Orm?????

Jeg har skrevet den af med blyant, og sender den fulde "ordlyd" :

Emne: For seth a methylene Afsender: Marissa Johns
Modtager: "jens" Ikonet for Spam 01-01-1970 01:00

Her vil jeg lige bemærke at i 1970 brugte vi brevduer i Jylland!!!

Der er intet vedhæftet, intet at åbne (hvad jeg selvfølgelig ikke ville
gøre) men jeg kan tilsyneladende ikke slette den. ???????

Hvad er det for noget ?? Hvordan får jeg slettet den???

Med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Mr. Mox

Dato : 23-03-07 18:02

Mr. Mox skrev:
> Jeg her et stykke tid haft "et brev der ikke er læst" øverst i min
> inboks i Thunderbird, men det ville ikke komme frem når jeg klikkede på
> det. Og jeg kunne ikke se at jeg modtog noget i Mailwasher??
Undskyld, men nu ku' jeg godt slette den???
Jeg har lige haft noget vrøvl med at Thunderbird "markerede" helt
besynderligt, men det holdt også op "af sig selv" ??

Jeg har lige samlet alt mit PC grej efter at alt har været adskilt, jeg
skulle nemlig male væggene i "min Hule", (sagde konen med store
bogstaver). Alt virkede ellers pånær disse små uforklarligheder???

Ha' det godt og bær over med Mr. Mox

Fra : Lars Møller

Dato : 27-03-07 20:53

Mr. Mox skrev:
> [...]

Prøv at komprimere Inbox, lukke Thunderbird og starte den igen.

Nyeste version 1.5.0.10, er ikke helt så slem til disse julenumre...

Men jeg tror at den snak er lidt OT.

Med venlig hilsen

Lars P. Møller