Filemaker Connector?
Fra : Franz Berliner

Dato : 21-03-07 13:19

Hejsa

Jeg har opgraderet min gamle Webstar webserver til en version 5.4 til OS
X.

Hvis man vælger custom install får man muligheden for at installere
"Filemaker Connector Plug-in" - men der findes ingen dokumentation der
nævner hvad dette plug-in gør nogen steder. Er der tilfældigvis en her i
gruppen der ved hvad det går ud på?

En søgning på nettet fortæller mig at et lignende plug-in også findes
til Apache, men ikke noget om hvad det gør og hvordan man bruger det.

--
Franz : http://www.berliner.dk

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 21-03-07 13:45

Hej Franz

Hm, jeg har ikke den store kendskab til opsætning af servere. Men jeg
mener at kunne huske fra en gammel Filemaker manual, at det har noget at
gøre med Filemaker udvidelsen 'Web Companion', så du fx. kan bruge en
FMP database som webside.

mvh. Erik Richard

Franz Berliner wrote:
> [...]
>
> En søgning på nettet fortæller mig at et lignende plug-in også findes
> til Apache, men ikke noget om hvad det gør og hvordan man bruger det.

<erikrichard_NOSP@M_stofanet.dk> <http://www.nisus.com>
NisusWriter Express - The Future In Multilingual Textprocessing

Fra : Franz Berliner

Dato : 25-03-07 07:52

> [...]
> mener at kunne huske fra en gammel Filemaker manual, at det har noget at
> gøre med Filemaker udvidelsen 'Web Companion', så du fx. kan bruge en

Det er også nogenlunde hvad jeg forestiller mig. Kan dog ikke finde ud
af om det er noget der også virker med nye versioner af Filemaker (som
jo har noget Instant web publicing indbygget) og hvordan man i så fald
bruger det.

Det kunne jo være smart hvis plug-in'et gør at Webserveren kan få lov at
serve filemaker siderne i stedet for at Filemaker Instant webpublicing
skal stå og gøre det på sin egen port.

Sender en mail til Kerio og hører dem hvad det går ud på...

--
Franz : http://www.berliner.dk