Grafikkort til vista med passiv køling
Fra : Harald

Dato : 22-03-07 23:28

Jeg skal bruge et PCI-E grafikkort med passiv køling der kan bruges til
windows vista og som understøtter Windows Aero.
Det skal kun bruges til kontor brug dvs. tekstbehandling og internet, ingen
spil. Nogle forslag?

/HK

Fra : KimH

Dato : 23-03-07 06:44

"Harald" <nomail@noname.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> windows vista og som understøtter Windows Aero.
> Det skal kun bruges til kontor brug dvs. tekstbehandling og internet,

Måske denne http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=214156

Mvh. KimH

Fra : Harald

Dato : 23-03-07 09:43

"KimH" <kimho@c.dk> skrev i en meddelelse

> Måske denne http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=214156

Glemte at nævne at det skal understøtte opløsningen: 1680 x 1050

/HK

Fra : Harald

Dato : 23-03-07 19:37

"Harald" <nomail@noname.dk> skrev i en meddelelse

> Glemte at nævne at det skal understøtte opløsningen: 1680 x 1050

Har købt en ASUS EN7300GT silent og det ser ud til at køre perfekt.

/HK