Driver til Sapphire Radron 96SE
Fra : jane

Dato : 22-03-07 22:51

Jeg ved ikke hvorfor det skal være så svært, men jeg kan ikke finde den
nyeste driver til "Sapphire Radron 96SE 128 MB"

Er der nogen som kan hjælpe med et link?

--
Venlig hilsen
MS

Fra : Hans

Dato : 23-03-07 16:49

jane wrote:
> Jeg ved ikke hvorfor det skal være så svært, men jeg kan ikke finde
> den nyeste driver til "Sapphire Radron 96SE 128 MB"
>
> Er der nogen som kan hjælpe med et link?

http://ati.amd.com/support/drivers/xp/radeonx-xp.html

Hans

Fra : jane

Dato : 23-03-07 16:56

"Hans" <nospam@kvik.org.invalid> wrote in news:4603f6d3$0$90269$14726298
@news.sunsite.dk:

> http://ati.amd.com/support/drivers/xp/radeonx-xp.html
>
> Hans

Tusind tak Hans, er det ligemeget hvad for en af dem jeg vælger?
Jeg har Windows XP incl. SP"
Når jeg har downloadet den, skal jeg så bare dobbelklik på den og
installer, og så funger det?

Eller er der noget andet, jeg skal gøre først samt efter installationen,
jeg tænker på, om der er noget der skal afinstalleres først, eller finder
computeren selv ud af det hele?

--
Venlig hilsen
Jane