Hvem vil linke til min hjemmeside?
Fra : Jesper Høy Jakobsen

Dato : 02-07-01 13:22

Hej allesammen,

Jeg har lige lavet en hjemmeside og vil høre, om der er nogle der har lyst
til at ligge link til min hjemmeside på deres hjemmeside. Til gengæld lover
jeg at ligge et link til jeres hjemmeside.

Adressen på min hjemmeside er:

www.jesperhoey.subnet.dk

Mvh. Jesper Høy Jakobsen.

Fra : Andreas Haugstrup - ~

Dato : 02-07-01 15:29

Er der flere grupper du skal have spammet?

Fra : Kim Holmstrøm

Dato : 06-07-01 22:19

Er det meningen at der på et tidspunkt skal komme noget rollespils relateret
på den hjemmeside, fordi så vil jeg gerne lave et link til den, men da vi
(min hjemmeside) er en rollespils forening så er der ikke noget ved at linke
til en tom side :)

VH - Kim Holmstrøm
www.ggb.dk

A pirate said to Alexander the Great, "Because I have only one ship, I am
called a pirate. Because you have a great navy, you are called an Emperor."

Jesper Høy Jakobsen <adsl36723710@wanadoo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:MMZ%6.521$2h1.434691199@news.mobilixnet.dk...