udskifte grafikkort i Dell Dimension 5150
Fra : Poul Johannsen

Dato : 20-03-07 21:58

Hej

Jeg vil gerne udskifte mit Radeon X600 ud med et nyere og bedre grafikkort.
Er det muligt? Har hørt at f.eks Dell`s Pc kun kan kører med deres egen
udstyr.

Mvh Poul

Fra : Desserten

Dato : 21-03-07 12:46

"Poul Johannsen" <dsl343699@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg vil gerne udskifte mit Radeon X600 ud med et nyere og bedre
> [...]

Er dit Radeon X600 da et Dell grafikkort....??

Jeg har en Dell Demension 9150 og har skiftet grafikkort uden problemer....

Fra : Poul Johannsen

Dato : 21-03-07 15:53

Hej

> Er dit Radeon X600 da et Dell grafikkort....??

Jeg aner ikke om det er DELL`s Grafikkort. Det hedder :

ATI RADEON® X600 256MB HYPERMEMORY

> Jeg har en Dell Demension 9150 og har skiftet grafikkort uden
> problemer....

Ok. Håber også at jeg kan skifte uden problemer.

Mvh Poul

Fra : Poul Johannsen

Dato : 21-03-07 16:15

Hej

Nogen der gider forklarer mig hvordan man åbner for kabinettet, så jeg kan
få grafikkortet ud, hvis jeg kan bruge det.
Har dog snakket med en dell supporter og han mente godt jeg kunne smide det
nye kort i.
Han sagde at der er en plastikhætte bagpå. Den fik jeg vippet om og den
sagde klik, som supporter sagde det skulle gøre og hvad så mere?
Han forklarede men blev ikke helt klog på det.

Er der en forklaring på det evt nogle billede, som viser det. Upload det
gerne på dk.binaer. Tak.

Mvh Poul

Fra : Desserten

Dato : 21-03-07 19:19

> [...]
> Han forklarede men blev ikke helt klog på det.
>
> Er der en forklaring på det evt nogle billede, som viser det. Upload det

Sæt en finger eller 2 ned i den sorte "hætte" der sidder i toppen af dit
kabinet....du skal stikke fingre ned oppefra og skubbe bagud, så løsener den
ene side af kabinettet sig automatisk

Fra : Poul Johannsen

Dato : 21-03-07 21:43

Hej

> Sæt en finger eller 2 ned i den sorte "hætte" der sidder i toppen af dit
> kabinet....du skal stikke fingre ned oppefra og skubbe bagud, så løsener
> den ene side af kabinettet sig automatisk

Jaaaa. Det virker. Tak skal du have for hjælpen.

Mvh Poul