Import af adresser fra dgsxx.dk
Fra : Henrik Enslev

Dato : 20-03-07 11:36

Hej

Når jeg har en liste med adresser i safari, vil jeg gerne kopiere den
over i regneark (fx excel). Den gør det nedad, og jeg vil gerne have
listen til at fremstå som i browseren, dvs. vandret (navn, adresse, tlf,
etc.)

Er der en smart måde at exportere/ importere?

--
Henrik Enslev (2200)
henske snawel a e-mand punktum dk

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 20-03-07 11:41

no@spam.nix (Henrik Enslev) writes:

> Er der en smart måde at exportere/ importere?

Et rent gæt. Prøv at gemme siden som HTML og læse den ind i Excel.
--
Thorbjørn Ravn Andersen "... plus ... Tubular iMacs!"

Fra : Henrik Enslev

Dato : 20-03-07 11:59

> Et rent gæt. Prøv at gemme siden som HTML og læse den ind i Excel.

Hej

Det kan importeres, men det er totalt fyldt med koder fra html, så der
er stadig et stykke til det resultat jeg gerne vil ha (men som måske
ikke lige kan opnås?)

(skulle du se to næsten identiske meddelelser, så glem det venligst, det
var en fejl)

Fra : Esben

Dato : 20-03-07 12:08

Henrik Enslev <no@spam.nix> wrote:

> [...]
> ikke lige kan opnås?)
>
> (skulle du se to næsten identiske meddelelser, så glem det venligst, det

måske SAFT til Safari kunne gøre det nemmre at vælge de data du vil have
ind fra browseren?

Har ikke selv prøvet....

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Henrik Enslev

Dato : 20-03-07 14:10

Esben <esha@nospamget2net.dk> wrote:

> måske SAFT til Safari kunne gøre det nemmre at vælge de data du vil have
> ind fra browseren?
>
> Har ikke selv prøvet....

hej

har nu prøvet saft, og jeg kan ikke få den til at vælge det jeg gerne
vil have.