Hvilket Geforce 8800 GTS? (Hvilken fabrika~
Fra : Lars ¤

Dato : 19-03-07 21:03

Jeg vil have et grafikkort med en Geforce 8800 GTS-gpu (det bliver nok den
med 640 mb ram ). Men hvad for en fabrikant skal jeg vælge? Er der nogle
mærker, der er bedre/dårligere end andre? Gode/dårlige erfaringer, osv?

Mvh.
Lars

Fra : Dr.Phil

Dato : 20-03-07 20:27

"Lars ¤" <lars@nospam.dk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> med 640 mb ram ). Men hvad for en fabrikant skal jeg vælge? Er der nogle
> mærker, der er bedre/dårligere end andre? Gode/dårlige erfaringer, osv?

Hmmm
BFG kort er som regel overclocked fra fabrikanten,mener jeg..så det må være
det vildeste man kan få...svarer vel lidt til at købe en Ferrari og så tune
den :)

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 22-03-07 01:00

> Hmmm
> BFG kort er som regel overclocked fra fabrikanten,mener jeg..så det må
> være det vildeste man kan få...svarer vel lidt til at købe en Ferrari og
> så tune den :)

Eller snarere tvært imod! Hvis de allerede er OC fra fabrikken, er der vel
ikke meget mere at hente i dem?

Mvh

Jasper