Kæde og automatisk opdatering i Word?
Fra : he

Dato : 19-03-07 22:14

Jeg har forskellige dokumenter (Word-filer), hvor nogle afsnit i teksterne
er ens.

Kan jeg oprette de tekster, som er ens i seperate Word-filer og lave en kæde
til denne/disse fra hvert dokument for at undgå at skulle opdatere og ændre
hvert dokument, når der er en ændring i teksterne som er ens og går igen???

Har kigget på forskellige muligheder i Word, men endnu uden held...

Fra : Lars Klintholm

Dato : 19-03-07 23:38

Den 19 mar 2007 skrev he i dk.edb.programpakker.ms-office:

> [...]
> lave en kæde til denne/disse fra hvert dokument for at undgå at
> skulle opdatere og ændre hvert dokument, når der er en ændring i

Indsæt, Objekt, Opret fra fil, Kæde til fil

Lars Klintholm

Fra : he

Dato : 20-03-07 21:11

Tak for dit svar. Det var lige nøjagtig det jeg mangler (-:
men....

Hvis jeg starter i et nyt dokument og forsøger virker det perfekt, men når
jeg gør samme nummer i det dokument jeg allerede har kan jeg ikke se
teksten. Jeg får en ramme jeg kan gøre aktiv, når musen holdes over. Jeg har
forsøgt at kopiere min tekst i dokumentet og starte i et nyt dokument, men
med samme resultat. Altså at jeg ikke kan se det indsatte dokument??? Det
forstår jeg ikke.

Sikkert et eller andet banalt (?)