Podcast - en guide
Fra : Ukendt

Dato : 20-03-07 07:29

Hejsa

Jeg har arbejdet lidt med Podcasting i Garageband og det er jo en fornøjelse
at arbejde med. Nu kunne jeg godt tænke mig at lægge filen ud på nettet, på
mit webhotel og med en html (?) kode give brugerne adgang til at abonnere
på denne podcast.

Nogen herinde der har prøvet dette og ved hvordan man gør?

Mvh. Bo

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-03-07 11:06

"Bo Jørgensen" <boisalten(at)gmail.com> wrote:

> [...]
> på denne podcast.
>
> Nogen herinde der har prøvet dette og ved hvordan man gør?

Du skal have kreeret en RSS feed som folk kan abonnere på i f.eks.
iTunes. Enten kan du selv skrive en i hånden, eller få den hostet hos
f.eks. Blogger

/thomas

--
Thomas
Blog & Stuff: http://www.elements.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-07 07:52

> Du skal have kreeret en RSS feed som folk kan abonnere på i f.eks.
> iTunes. Enten kan du selv skrive en i hånden, eller få den hostet hos
> f.eks. Blogger

Ja, det var jo her jeg godt ville have hjælp (ike Blogger) - men jeg er gået
i gang........
Men stadig, hvis der er nogle eksperter, så lad os/mig få lidt fif

/Bo

Fra : Franz Berliner

Dato : 21-03-07 09:24

"Bo Jørgensen" <boisalten(at)gmail.com> wrote:

> Men stadig, hvis der er nogle eksperter, så lad os/mig få lidt fif

Hent programmet "Podcastmaker" her:
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/27889

Den laver dit RSS feed for dig. Skriv FTP oplysninger til din server ind
i programmet og den uploader selv det hele og fortæller dig hvad linket
er.

--
Franz : http://www.berliner.dk

Fra : Steen

Dato : 22-03-07 15:52

> Ja, det var jo her jeg godt ville have hjælp (ike Blogger) - men jeg er gået
> i gang........
> Men stadig, hvis der er nogle eksperter, så lad os/mig få lidt fif
>
> /Bo

podblog.dk og podhead.dk er gode steder at starte
Der findes også en dansk brugergruppe for podcastere på googlegroups
--
Steen
Skype: dksbjdk