FTP på 10.3.9
Fra : Esben

Dato : 19-03-07 20:19

Jeg har prøvet at installere Rumpus (den nyeste) på en 10.3.9, men ikke
brugt "Shared" som arkiv, da jeg gerne vil kunne have FTP adgang til
ting de steder de nu ligger.

Det fungerer tilsyneladende OK i download, men med upload kommer det
uploadede ud med forkerte og ubrugelige permissions, der ikke bare lige
er til at rette. Jeg har også en mistanke om at filerne iøvrigt kommer
til at fejle noget...

Nogen der har en idé om hvad der foregår og en løsning eller et forslag
til en bedre FTP-applikation?

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 19-03-07 20:56

Esben <esha@nospamget2net.dk> wrote:
> [...]

> til at fejle noget...

> Nogen der har en idé om hvad der foregår og en løsning eller et forslag

Crushftp er særdeles robust.

Fra : Esben

Dato : 19-03-07 21:57

> Crushftp er særdeles robust.

Tak! Den vil jeg se på!

Can't crush it?!

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 19-03-07 21:26

> Tak! Den vil jeg se på!

Den understøtter virtuelle shares og andre dejlige funktioner,
Den nuværende verion understøtter LDAP, men det har jeg ikke
dimset med da det ikke var ude af betastadiet da jeg satte serveren
op, og jeg kan vanskelig lægge serveren ned for at eksperimenter med
den.

Eneste ulempe jeg kan komme på, er at det ikke umidelbart er muligt at
administrere og konfigurere den fra en shell.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 19-03-07 22:28

> Crushftp er særdeles robust.

jep, kanon produkt. Dog scaler den ikke så godt når man har _mange_
samtidige brugere ...

/thomas

--
Thomas
Blog & Stuff: http://www.elements.dk/

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 19-03-07 22:59

Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> wrote:

> jep, kanon produkt. Dog scaler den ikke så godt når man har _mange_
> samtidige brugere ...

Hvor mange brugere er "mange" i den sammenhæng?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-03-07 05:47

> Hvor mange brugere er "mange" i den sammenhæng?

mener ret meget over 70 ikke gik så godt ....

/thomas

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 20-03-07 02:20

Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> wrote:

> mener ret meget over 70 ikke gik så godt ....

ok, jeg har lige hævet vores limmit fra 50 til 100.

Fra : Esben

Dato : 20-03-07 21:32

> Crushftp er særdeles robust.

Hvordan vil den have det med hvis shares på en ekstern disk ind imellem
ikke er tilgængelige?

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad