Faktura med indbetalingskort i bunden...
Fra : Christopher Højsbo

Dato : 02-07-01 12:35

Hvor kan jeg købe sådan nogle blanke faktura'er, hvor giro/indbetalingskort
sidder i bunden ?
Der skal ikke trykkes logo eller lignende på faktura'erne. Det skal helst
være billigt. Er der i øvrigt nogle erfaringer med at printe faktura'er, så
indbetalingskorterne kan læses af bankernes og posthusenes OCR scannere. Jeg
har downloadet OCR-B fonten. Er det besværligt og skal girokortet godkendes
af BG Bank først ??

Hilsner

Christopher

Fra : bo

Dato : 02-07-01 13:04

Jeg har haft stor glæde af
http://www.bke.dk/bestilling.html
her fås det hele til billig pris. Det nederste er indbetalingskort, det
øverste udfylder du selv.

Et program der danner OCR linien findes på
http://regnskabsprogrammer.homepage.dk/

Hilsen
Bo
www.boekelund.dk

Fra : Knud Berggreen

Dato : 02-07-01 22:38

In <9hpmap$ivh$1@sunsite.dk>, on 07/02/2001
at 01:35 PM, "Christopher Højsbo" <christopher@juize.com> said:

> [...]
>scannere. Jeg har downloadet OCR-B fonten. Er det besværligt og skal
>girokortet godkendes af BG Bank først ??

Drop giroen og brug FI-kort istedet. FI-kortet er stort set identisk med
girokortet men istedet for at betalingen føærst skal over BG så går den
direkte ind på din bankkonto to hverdage efter indbetalingen. FI-kortet
skal godkendes af PBS men det er ikke sport svært. Du kan få en
designmanual via din bank.

Mvh
Knud

PS! Hvis du alligevel vil bruge din girokonto så skal BG-bank godkende den
først. Få en designmanual fra dem.