Favel kære Danmark
Fra : Martin Simonsen

Dato : 02-07-01 12:17

Jeg vil lige sige favel inden jeg tager ud på en månedes ferie i europa,
hvor jeg sammen med en kammerat skal køre rundt på hver vores MC'er.
Det er vores første rigtige ferie på MC, og det er vores første år på MC.
Håber i får en god sommer her i Danmarkl.

Hilsen Martin
Suzuki gs500e (neddroslet)

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 02-07-01 12:30

Hej Martin (og medkører),

Rigtig god tur og pas nu rigtigt godt på jer selv derude/dernede.

Hilsner,

Tony
--
XJ600S

Fra : Jon Larsen

Dato : 02-07-01 17:56

God tur.. PAs på jer selv... og husk nu at fortælle om alle de slibrige
detaljder til os andre.....

--
MVH.
Jon larsen.

Fra : Morten Juel

Dato : 02-07-01 12:38

hejsa,

I må ha en rigtig fed MC freie, kør efter forholdene !!

Mvh
Morten

Fra : Kenneth

Dato : 02-07-01 21:22

> Jeg vil lige sige favel inden jeg tager ud på en månedes ferie i europa,

Håber I får en rigtig god ferie, jeg selv har desværre kun 2uger :)

--
Venligst
Kenneth