Hvorfor laver man ikke Verdensspillet?
Fra : KV

Dato : 18-03-07 15:18

Lidt mærkelig overskrift måske, men jeg har tit undret mig over, at diverse
spil-producenter ikke gik sammen om et fællesprojekt og lavede et
verdensspil?

Dvs. hvor ét selvstændigt spil kunne være en flysimulator, hvor man kunne
fragte passagere eller arbejde i millitæret for et land m.v.
Et spil hvor man skulle være businessman og f.eks. styre et jernbanenet
eller lignende.
Man kunne være lejemorder eller man skulle hyre bodyguards osv.

Altså en kombination af alle mulige spil men med en fælles dynamisk
"verden".

Dét kunne være fedt?

Fra : Bufferzz

Dato : 18-03-07 17:50

Det tætteste du nok kommer på det er
http://secondlife.com

Selv om det er langt fra det du beskriver

Fra : PerX ...

Dato : 19-03-07 12:42

In article <45fd6dc1$0$183$157c6196@dreader1.cybercity.dk>, no.sp@m.2.me
says...
> Det tætteste du nok kommer på det er
> http://secondlife.com
>
> Selv om det er langt fra det du beskriver

Meget *g*

Fra : Hans Pedersen

Dato : 18-03-07 18:07

"KV" <nospam@REMOVE.gmail.com> wrote in message
> [...]
> Man kunne være lejemorder eller man skulle hyre bodyguards osv.
>
> Altså en kombination af alle mulige spil men med en fælles dynamisk

Ja har jeg også tænkt på nogle gange. Det kunne være SÅ sejt! Flysim,
tog-sim, osv. Der mangler dog nogle "få" spil der skal udvikles inden man
kan sammensætte dem alle. Bl.a. mit drømmespil som tv-manager efter mit
hoved, og ik de ufattelige dårlige eksempler der er :(

MVH
Hans

Fra : Ukendt

Dato : 19-03-07 13:35

haha jeg kan lige forestille mig det ... en masse der gerne vil lege
dukkehus, som er sure over mange flere der vil kaste med håndgranater