DX-Ball ?
Fra : Peter Heide

Dato : 18-03-07 02:37

Nogen der kan anbefale et spil ala DX-Ball ? Måske gerne med lidt flere
udfordringer .

Sådan en blanding af alm.pinball og DX-Ball

Fra : Laziter [9440]

Dato : 18-03-07 03:19

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der kan anbefale et spil ala DX-Ball ? Måske gerne med lidt flere
> udfordringer .
>
> Sådan en blanding af alm.pinball og DX-Ball

Så skal du næsten prøve Ricochet Lost Worlds:
http://www.shockwave.com/gamelanding/ricochetrecharged.jsp

Ganske vist ikke et gratis spil, men rigtigt rigtigt sjovt.
Jeg blev så bidt at demoen at jeg blev nødt til at købe den fulde version.

Mvh
Benjamin

Fra : Peter Heide

Dato : 18-03-07 19:45

"Laziter [9440]" <laziter@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Ganske vist ikke et gratis spil, men rigtigt rigtigt sjovt.
> Jeg blev så bidt at demoen at jeg blev nødt til at købe den fulde version.

Woah. Den sér sjov ud. den vil jeg prøve. Er helt vild med sådanne lidt
"hjernetomme" spil. Og dette er ment som et kompliment til spillet

Fra : Monty\(7000\)

Dato : 26-03-07 22:09

"Laziter [9440]" <laziter@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Har du prøvet denne her? Den minder da om DX-Ball

http://games.arantius.com/game.53.bubble+shooter.html

Monty