WOW Key
Fra : PeetDK

Dato : 13-03-07 17:27

Hej jeg ved godt at man kan se de key man skal bruge inde i spillet men er
der ikke et sted hvor man kan få dem printe ud så jeg kan få sat midt
tastetur op til det

MVH PeetDK

Fra : PerX ...

Dato : 13-03-07 22:55

In article <45f6d0c1$0$87064$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
pklundenator@gmail.com says...
> Hej jeg ved godt at man kan se de key man skal bruge inde i spillet men er
> der ikke et sted hvor man kan få dem printe ud så jeg kan få sat midt
> tastetur op til det

Hvordan sat op til det? Du sætter vel programmet op til at bruge de
taster du vil bruger.

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-07 09:24

"PeetDK" <pklundenator@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej jeg ved godt at man kan se de key man skal bruge inde i spillet men er
> der ikke et sted hvor man kan få dem printe ud så jeg kan få sat midt
> tastetur op til det
>
> MVH PeetDK

har du ikke et nick der hedder pkl hilsen KH

Fra : PeetDK

Dato : 15-03-07 12:36

Jo det har jeg da haft hvem er du da

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-07 17:17

Fra : PeetDK

Dato : 15-03-07 19:15

Er det dig Kim der har boet har i Randers hvis det er kan du så ikke skrive
en email til mig så jeg kan få dig på skype eller msn igen

MVH Peter