Programafbrydelse
Fra : Andy Dufresne

Dato : 02-07-01 12:17

HJÆLP
Der findes en eller anden kommando i VB, der for maskinen til at 'se efter'
om der er sket noget mens den har kørt et loop - altså så man kan trykke på
en 'Cancle' knap eller lignende - kan ikke lige forklare det brdre - hvad er
det lige den hedder????
HJÆLP

MVH
Andy

Fra : Jens Vestergaard

Dato : 02-07-01 13:07

"Andy Dufresne" <andy-dufresne@indbakke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> en 'Cancle' knap eller lignende - kan ikke lige forklare det brdre - hvad

Sæt f.eks. en DoEvents ind i dit loop, og test så på en variabel, som du
kunne kalde CancelPressed

Do While ....
DoEvents
If CancelPressed Then Exit Do
Loop

Jens Vestergaard
www.railsoft.dk

Fra : Andy Dufresne

Dato : 02-07-01 13:16

Jaaaaa - lige netop
Det var DoEvents jeg ledte efter, kunne bare ikke LIIIIIIGGGEEE huske den!
*G*

Takker